آندره او نا نا و هاکان چال هان اوغلو، دو بازیکن اینتر، می‌گویند درگیری آنها و ادین ژکو در دیدار برابر پورتو مهم نبوده و فراموش شده است.

درگیری اینتری ها در زمین: با خنده تمام کردیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف پورتو رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این دیدار بسیار پر برخورد و پر تنش دنبال شد و بازیکنان دو تیم بارها با هم درگیر شدند که منجر به اخراج اوتاویو از پورتو هم شد اما این درگیری‌ها فقط مربوط به بازیکنان دو تیم نبود. 

در حالی که همین چند روز قبل بود که روملو لوکاکو و نیکولو بارلا در زمین بازی با یکدیگر مشاجره کرده بودند، شب گذشته هم اونانا و ژکو شروع به فریاد کشیدن بر سر هم کردند و چالهان اوغلو بود که سریعا دخالت کرد و با بسته نگه داشتن دهان دروازه‌بان اینتر سعی کرد شرایط را آرام کند. 

این بازیکن پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« این شرایط طبیعی است. ما در لیگ قهرمانان هستیم و همه دوست دارند برنده شوند. ما همین حالا هم با خنده تمامش کردیم. این اتفاقات رخ می‌دهند چون آدرنالین بالا است.»

اونانا نیز در این باره اظهار داشت:« این اتفاقی است که در جریان بازی رخ می‌دهد. همه حق دارند هر فکری می‌خواهند بکنند. اگر آدرنالین باعث می‌شود ما عصبانی شویم، در عین حال به پیروزی ما هم کمک می‌کند، مثل اتفاقی که امشب رخ داد. پس مشکلی وجود ندارد!»

آمازون پرایم مدعی شده که این درگیری زمانی شروع شد که اونانا به داور اعتراض کرد و ژکو از او خواست ساکت باشد و به کارش ادامه دهد و همین باعث عصبانیت این دروازه‌بان شد.