اینکه پدری مصدوم، 15 روز دیگر برای بارسا در سن ما مس بازی کند، چیزی شبیه به معجزه است ولی او وعده داده که وارد فهرست بازی با بیلبائو خواهد شد.

پدری به  بارسایی ها قول معجزه داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه دو هفته پیش بود که پدری در بازی رفت پلی آف لیگ اروپا برابر منچستریونایتد مصدوم شد. آزمایش‌ها در مورد مصدومیت پدری، بدبینانه‌ترین پیش بینی‌ها را تائید کرد. ستاره بارسا دچار پارگی در عضله همسترینگ پای راست خود شده بود و حداقل چهار هفته از میادین دور خواهد ماند. رسانه‌ها اعلام کردند که او در 6 بازی نمی‌تواند آبی اناری‌ها را همراهی کند.

چهار بازی از لالیگا (کادیز، آلمریا، والنسیا و اتلتیک بیلبائو)، بازی برگشت مقابل منچستریونایتد و بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل رئال مادرید. پدری برابر کادیز و یونایتد به میدان نرفت اما امروز آاس نوشت که پدری قصد دارد هر طور شده خود را به بازی برابر بیلبائو در سن مامس که 15 روز دیگر برگزار خواهد شد برساند. کاری که بسیار سخت است ولی غیرممکن نیست. 

آاس نوشته است که پدری به هم‌تیمی‌هایش وعده داده که در سن مامس بازی خواهد کرد؛ هرچند محتمل‌ترین زمان بازگشت او ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگاست (28 اسفند). پدری معجزه می‌کند؟