فده وا لور ده تاکید کرد که امشب قصد دارند سومین برد متوالی برابر اتلتیکو در فصل جاری را جشن بگیرند.

امشب می‌خواهیم کار اتلتیکو را یکسره کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و اتلتیکو امشب در برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در لالیگا را رئال با برتری 1-2 به پایان رساند. دو تیم در یک چهارم نهایی کوپا دل ری نیز برابر هم قرار گرفتند که این بار هم رئال توانست پس از 120 دقیقه بازی جذاب و نفسگیر، 3-1 برنده شود. در واقع این سومین رویارویی دو تیم در فصل جاری است.

فده والورده، ستاره اروگوئه ای رئال، در مورد این بازی گفت: «بازی در چنین سطحی رویای هر بازیکنی است. این یک دربی است و همه دوست دارند در آن حاضر باشند. دیداری که برای هواداران نیز بسیار مهم و جذاب است. امشب می‌خواهیم ببریم و کار اتلتیکو را یکسره کنیم. در فصل جاری دو بازی اخیر برابر اتلتیکو را پیروز شده‌ایم و می‌رویم برای سومین پیروزی متوالی.»

والورده ادامه داد: «قهرمانی در جام باشگاه‌‎های جهان به ما روحیه ای مضاعف داد و توانسته ایم روی دور پیروزی قرار بگیریم. همین چند هفته پیش می‌گفتند کار رئال تمام شده ولی حالا همه می‌بینند که هنوز ما در تمام رقابت‌ها شانس قهرمانی داریم و از فوتبالمان لذت می‌بریم. ما یک تیم متحد هستیم و هرچند در لالیگا کمی فاصله با بارسا زیاد شده ولی زمان زیادی تا پایان فصل باقیمانده است.»