فیل جونز، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که مارکوس رشفورد بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا است.

ادعای مدافع یونایتد: رشفورد بهترین بازیکن دنیاست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشت موفق شد با نتیجه 0-2 برابر نیوکسل به پیروزی برسد و قهرمانی رقابت‌های جام اتحادیه را از آن خود کند. 

گل اول شیاطین سرخ در این بازی را کاسمیرو به ثمر رساند تا بار دیگر نقش مهمی را در موفقیت این تیم ایفا کرده باشد و این رشفورد بود که موفق شد بار دیگر روند گلزنی‌های متوالی‌اش را حفظ کند و دروازه نیوکسل را باز کند. 

این مهاجم انگلیسی تا به حال 25 گل در تمامی رقابت‌های این فصل به ثمر رسانده و این رکورد به این معناست که او بهترین فصل حضورش در یونایتد از نظر تعداد گل زده را تجربه می‌کند. 

جونز که هنوز بازیکن یونایتد است اما در این بازی به عنوان کارشناس در اسکای اسپورت حضور داشت در این باره گفت:« رشفورد در حالی از جام جهانی برگشت که احتمالا نتوانسته بود در تعداد بازی‌ای که مدنظرش بود در ترکیب تیم ملی انگلیس به میدان برود. این باعث شد که او بیش از پیش قدرتمند و سرحال شود و می‌شد این را در عملکردش در طول این فصل دید. 

مدافعان نمی‌توانند او را متوقف کنند و او مدام از هرجایی که بتواند گل می‌زند، از بیرون محوطه جریمه و با ضربه سر. او فوق العاده بوده است و در حال حاضر با این فرم و شرایطی که دارد باید بگوییم که او بهترین بازیکن دنیا است.»