بازیکنان استقلال که عازم ساری شده‌اند، چاره‌ای جز پیروزی در دیدار برابر نساجی ندارند.

استقلال با این نفرات از قائم شهر سه امتیاز می‌خواهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی قابل‌پیش‌بینی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان باعث شده است تا استقلال برای دیدار فردا برابر نساجی، چاره‌ای جز کسب سه امتیاز نداشته باشد. آبی‌پوشان موفق شدند اختلاف 8 امتیازی را جبران کنند و حالا برای اینکه از کورس جا نمانند، به دنبال پیروزی در بازی خارج از خانه هستند.

استقلالی‌ها امروز و پس از انجام آخرین جلسه تمرینی، تهران را به مقصد ساری ترک کردند تا فردا و با اتوبوس، راهی قائمشهر شوند و به مصاف نساجی بروند. در زیر، تصاویری از سفر تیم ساپینتو به استان مازندران را مرور می‌کنیم:

ساپینتو که توانسته به 5 پیروزی متوالی دست یابد، آخرین تحلیل‌هایش از بازی نساجی را انجام می‌دهد.

سطح کیفی چشمی نسبت به چند ماه پیش پیشرفت محسوسی داشته است. به نظر می‌رسد گلزنی در جام جهانی حسابی روزبه را به اوج رسانده است و او این روزها یکی از بهترین‌های تیمش به شمار می‌رود.

بیشتر هواداران استقلال در انتظار ثبت نخستین گل سجاد شهباززاده با لباس این تیم هستند. آیا او می‌تواند در قائمشهر این طلسم را بشکند؟

خارجی‌های استقلال جزء نفرات اصلی و کلیدی ترکیب تیم ساپینتو هستند. سرمربی پرتغالی اعتماد خاصی به کوین یامگا و رافائل سیلوا دارد.

ژست خاص آماده‌ترین بازیکن این روزهای استقلال در کنار کاپیتان فعلی و سابق تیم. مهدی قایدی فردا نیز امید اول گلزنی تیمش به شمار می‌رود و حسینی نیز در پی ثبت کلین‌شیت دیگری است.

این سه بازیکن روی هر 2 گل استقلال در بازی قبل برابر ملوان نقش اصلی را ایفا کردند. محبی با یک ضربه سر، توپ را برای مطهری ساخته و پرداخته کرد و ارسلان گل اول را به ثمر رساند. گل دوم نیز روی ارسال جلالی و ضربه سر آرمان وارد دروازه حریف شد. آنها امیدوارند که فردا نیز دروازه نساجی را فتح کنند.