داوید آلابا، ستاره اتریشی رئال مادرید، با انتشار پیامی در توئیترش به جنجال مربوط به آرای مراسم بهترین‌های فیفا واکنش نشان داد.

آلا با تکذیب کرد: من مسی را به بنزما ترجیح ندادم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی شب گذشته به عنوان بهترین بازیکن سال 2022 فیفا انتخاب شد تا یک بار دیگر این جایزه را با خودش به خانه ببرد. 

این جایزه در حالی به این ستاره آرژانتینی تعلق گرفت که پیش از این کریم بنزما موفق شده بود جایزه توپ طلای 2022 را از آن خود کند اما قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر و برگزاری مراسم اهدای جوایز فیفا پس از پایان این مسابقات، کفه را به سود مسی سنگین‌تر کرد. 

یکی از نکات جالب و جنجالی این مراسم، مشخص شدن آرای بازیکنانی است که در رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازیکنان سال فیفا شرکت کرده‌اند. 

یکی از نکاتی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و خشم هواداران رئال مادرید را در پی داشت این بود که آلابا در گزینه اول به مسی رای داده بود و پس از آن بنزما را انتخاب کرده بود. 

حالا این بازیکن با انتشار بیانیه‌ای در صفحه توییترش نسبت به این موضوع و جنجال ایجاد شده ناشی از آن واکنش نشان داده است. 

آلابا در این بیانیه نوشت:« درباره مراسم بهترین‌های فیفا: تیم ملی اتریش به عنوان یک تیم برای این جایزه رای داد و این تنها کار من نبود. همه کسانی که در تیم حضور دارند می‌توانند در این رای‌گیری شرکت کنند و رای نهایی ما به این ترتیب انتخاب شد. 

همه و خصوصا کریم می‌دانند که من تا چه حد او و عملکردش را ستایش می‌کنم و اغلب گفته‌ام که او برای من بهترین مهاجم حال حاضر دنیاست و نظرم همچنان همین است. هیچ شک و تردیدی در این باره ندارم.»

به نظر می‌رسد که اعتراض هواداران رئال مادرید در چند ساعت گذشته در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع باعث شده که آلابا هرچه زودتر سعی در روشن کردن این اتفاق و دلیل آن داشته باشد.