پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنانش نباید به فتح سه‌گانه در این فصل فکر کنند.

گواردیولا ناامید شد: فتح سه‌گانه را فراموش کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دور پنجم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف بریستول رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 از سد این تیم عبور کند و راهی مرحله بعدی شود. 

پیروزی سیتیزن‌ها در این مسابقات به این معناست که آنها همچنان شانس قهرمانی در این جام را دارند. این تیم همچنین در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد و یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم به حساب می‌آید. 

گواردیولا پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره شانس تیمش برای فتح سه‌گانه گفت: «نه، این موضوع را فراموش کنید. آن را کاملا فراموش کنید. هروقت شروع به صحبت درباره چنین موضوعی کنید، در واقع شروع به باختن می‌کنید.»

او درباره دلیل این موضع سرسختانه درباره فتح سه‌گانه توسط بازیکنانش اظهار داشت: «ما ذهنی آماده هستیم. حتی یک ثانیه هم نباید به چنین موضوعی فکر کرد. ما فقط باید به بازی بعدی که برابر نیوکسل در پیش داریم فکر کنیم.»

سرمربی سیتی همچنین درباره شرایط این تیم در لیگ برتر اضافه کرد: «اگر به دنبال این هستیم که از عنوان قهرمانی خودمان در لیگ برتر دفاع کنیم، پس نمی‌توانیم حتی یک امتیاز دیگر هم در این رقابت‌ها از دست بدهیم چون آرسنال و یونایتد با قدرت پیش می‌رود. در لیگ قهرمانان هم باید ببینیم شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت. مهم این است که آنجا هستیم و باید تا جایی که می‌توانیم پیش برویم.»