رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند اریک تن هاخ بعد از باخت 7-0 یونایتد مقابل لیورپول بازیکنانش را به شکلی بی‌رحمانه مجازات کرده است.

اشد مجازات تن هاخ خشمگین برای ستاره‌های یونایتد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در اینکه یونایتدها همچنان از شکست تاریخی 7-0 مقابل لیورپول که دیشب در آنفیلد اتفاق افتاد عصبانی و شوکه هستند شکی وجود ندارد.

با اینکه رسانه‌ها امروز سعی داشتند متوجه بشوند که اریک تن‌هاخ در جلسه تمرینی امروز با بازیکنانش چه کرده است روزنامه میرر و چند رسانه دیگر انگلیسی خبر دادند که این مربی هلندی دیشب بلافاصله بعد از پایان بازی بازیکنانش را در ورزشگاه آنفیلد به شکلی بی‌رحمانه مجازات کرده است.

1829376

بر اساس این گزارش‌ها تن‌هاخ بعد از ورود به رختکن یونایتد بازیکنانش را مجبور کرده در سکوت بنشینند و به سر و صدای جشن و شادی بازیکنان لیورپول که از رختکن آن‌ها شنیده می‌شد گوش بدهند.

 

در حالی که بازیکنان یونایتد روی نیمکت‌های رختکن تیم مهمان نشسته بودند و در سکوت سرها را پایین انداخته بودند تن‌هاخ از آن‌ها می‌خواست خوب به سر و صدای شادی هواداران در آنفیلد و همچنین جشن بازیکنان لیورپول در رختکن تیم میزبان گوش بدهند تا دیگر هرگز به این شکل شکست را نپذیرند.

ستاره‌هایی مثل برونو فرناندس، مارکوش رشفورد، کاسمیرو و رافائل واران با حالتی سرافکنده مجبور بودند به سر و صدای لیورپولی‌ها گوش بدهند و باخت تاریخی آن‌قدر سنگین بود که کسی جرأت نداشت با اریک تن‌هاخ مخالفت کند.

اما این پایان ماجرا نبود. تن‌هاخ که از عصبانیت به حد انفجار رسیده بود در صحبت‌هایش با بازیکنان گفت خوش‌شانس هستند که می‌توانند با اتوبوس تیم به منچستر برگردند و نه با اتوبوس‌های هواداران عصبانی که کلی هزینه کرده بودند تا برای دیدن بازی تیم‌شان به لیورپول بیایند.

روزنامه‌های انگلیسی هم همان‌طور که انتظار می‌رفت با تیترهای آتشین به شکست تاریخی منچستریونایتد در آنفیلد و پیروزی هفت گله لیورپول واکنش نشان دادند.

روزنامه‌های میرر و اکسپرس با تیترهای مشابه 7 و جهنم به باخت هفت گله شیاطین سرخ در ورزشگاه آنفیلد که لیورپولی‌ها از آن به عنوان جهنم یاد می‌کنند به این دیدار تاریخی اشاره کردند.

روزنامه گاردین در تیتر خود اشاره کرد که اریک تن هاخ بعد از این شکست بازیکنان خود را مجازات کرده است.

واکنش روزنامه سان که می‌گوید اریک تن‌هاخ در مصاحبه بعد از بازی خجالت‌زده بود و به خبرنگاران گفت عملکرد تیمش غیرحرفه‌ای و غیر قابل پذیرش بود. 

روزنامه سان در صفحات میانی خود هم با نام اریک تن هاخ و کلمه rotten که در انگلیسی به معنای پلاسیده است بازی کرد.