پرسپولیس و سپاهان دو ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی اگر نگوییم مهم‌ترین که یکی از سرنوشت ساز ترین مسابقات فصل بیست و دوم را برگزار خواهند کرد.

2+1 برزیلی در مهم‌ترین بازی فصل (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، در تعیین نتیجه این مسابقه عملکرد بازیکنان خارجی دو تیم بسیار پراهمیت است و در این بین هر دو تیم نیز بازیکنانی برزیلی‌ توانمندی در اختیار دارند.

در تیم فوتبال پرسپولیس هواداران این تیم امیدوارند اولین گل لئاندرو خرید نیم فصل دوم یحیی گل‌محمدی را در مصاف با سپاهان تماشا کنند. البته این بازیکن در دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی هم ارزش‌های خود را نشان داد و پس از ورود به مسابقه به خوبی جریان بازی را تحت تاثیر نمایش‌های خود قرار داد.

در سوی مقابل اما مورایس دو بازیکن برزیلی در اختیار دارد. در خط دفاعی نیلسون توانسته پس از یک نیم فصل پر فراز و نشیب به ثبات برسد و با کنار زدن سیاوش یزدانی به زوج محمد دانشگر در قلب خط دفاعی بدل شده است. البته این بازیکن در مصاف جام حذفی دو تیم مانند بسیاری دیگر از ستاره‌های سپاهان عملکرد خوبی نداشت تا تیمش هم با نتیجه سنگینی بازنده مسابقه شود. لئاندرو پس از ورود به زمین در دیدار جام حذفی بارها با فرار به پشت فضای جونیور و یزدانی خطرساز ظاهر شد و یکبار هم موفق به گرفتن پنالتی از یزدانی شد.

علاوه بر جونیور، ایگور کاتاتائو دیگر برزیلی سپاهان به شمار می‌رود که با گلزنی مقابل هوادار حالا شرایط بسیار خوبی برای دیدار با پرسپولیس دارد و انگیزه‌های فراوانی برای اثرگذاری.

مسابقه پرسپولیس و سپاهان شاید آخرین فرصت این دو تیم برای تعیین مسیر رقابت‌ها با دستان خودشان باشد. باید دید دو برزیلی سپاهان در این دیدار موفق‌تر عمل خواهند کرد یا مانند دیدار جام حذفی باز هم شاهد درخشش پرسپولیسی‌ها خواهیم بود.