سر انجام پس از بیست هفته یحیی در لیست خود یک مهاجم خارجی دارد و رقابت خط حمله بیشتر می‌شود.

 تمیروف، عامل رقابت در خط حمله پرسپولیس (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در ابتدای فصل شهریار مغانلو را در خط حمله از دست داد و حامد پاکدل را جذب کرد؛ با این حال یحیی گل‌محمدی از زمان اردوی پیش فصل و مدیریت سمیعی درخواست جذب مهاجم خارجی را برای تقویت خط حمله داشت که این اتفاق سرانجام در اسفندماه رخ داد.

پرسپولیس صاحب بهترین خط حمله لیگ است اما فرصت‌سوزی و افت مهاجمان و تعداد پایین آنها برای یحیی قابل پذیرش نبود. در بازی گذشته پرسپولیس در ترکیب خود تنها مهدی عبدی را به‌عنوان مهاجم تخصصی داشت و با مصدومیت عیسی آل‌کثیر و حامد پاکدل عملا دست کادرفنی برای آوردن مهره هجومی خالی بود.

حال یک مهاجم از آسیای میانه پیراهن شماره 70 پرسپولیس را بر تن کرده است. تمیروف ازبکی در همین هفته اول تمرین، با جدیت در تمرینات تیم جدیدش حاضر بود و برای جا نماندن از لیست یحیی برای سفر به آبادان تلاش می‌کرد.

در یکی از قاب‌های جالب تمرین امروز سرخ‌ها عبدی جلوتر از تمیروف استارت زده بود و مهاجم جدید سرخ‌ها خود را مهیای شوت‌زنی می‌کرد. با حضور تمیروف رقابت دوباره به خط حمله پرسپولیس برمی‌گردد و عبدی محکوم است که روند گلزنی خود در بازی قبلی را ادامه دهد. مهدی عبدی در نیم فصل دوم گذشته نیز با پیوستن مغانلو و آمادگی عیسی در خط حمله پرسپولیس در فضای رقابتی، زهردارتر شده بود و گل‌های مهمی در هفته‌های پایانی زد؛ اتفاقی که می‌تواند با حضور تمیروف تکرار شود.