ریکاردو ساپینتو بر آخرین تمرین تیمش پیش از ترک تهران به مقصد اهواز نظارت داشت.

ساپینتو بدون بانداژ جنجالی آماده فتح فولاد آره نا  (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از چندین جلسه غیبت متوالی در بازی‌های گذشته، حالا ریکاردو ساپینتو مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با فولاد ندارد. سرمربی پرتغالی در دوئلی حساس با علیرضا منصوریان به لب خط می‌آید تا تیمش را هدایت کند و هدف او، عبور از پرسپولیس از جدول رده بندی است.

شکست رقیب دیرینه برابر سپاهان، حالا می تواند باعث شود تا استقلال پس از هفته‌ها، بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد و حتی امیدوار باشد تا به شانس دوم قهرمانی تبدیل شود. مسئله ای که رسیدن به آن، نیاز به کسب سه امتیاز حساس در اهواز دارد.

ساپینتو که در تمرین امروز تیمش چهره ای خوشحال و سرحال داشت، بانداژ جنجالی را از دست خارج کرده بود و آخرین نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرد.

در بازی با گل گهر و تمرینات گذشته، بانداژی بر دست ریکاردو ساپینتو بسته شده بود که باعث ایجاد شایعات و برخی گمانه زنی ها شد. اینکه دست سرمربی استقلال به چه دلیل به این روز افتاده، از نکات جالبی بود که در روزهای گذشته باعث شده اخباری نیز در این خصوص منتشر شود.

به هر شکل، ساپینتو که تیمش این روزها به شدت آماده و سرحال است، بهترین فرصت ممکن را به دست آورده تا با پیروزی برابر فولاد، از پرسپولیس عبور کرده و به رتبه دوم برسد.