همان‌طور که انتظار می‌رفت، استقلال بدون تغییر نسبت به بازی قبل برابر گل گهر، به مصاف فولاد می‌رود.

ترکیب استقلال برای دیدار با فولاد اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی در جدال سخت برابر فولاد، به معنای کسب سه امتیاز مهم و رسیدن به رتبه دوم جدول رده‌بندی است. پس از اینکه تیم ساپینتو 8 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده بود، حالا بهترین فرصت ممکن را به دست آورده تا با غلبه بر تیم علیرضا منصوریان، یک امتیاز هم از رقیب دیرینه پیش بیفتد.

پس از پشت سر گذاشتن محرومیت‌های متوالی، ساپینتو به کنار خط برگشته و دوئل او با علیمنصور نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود. دو سرمربی پرانرژی و فعال، که هر یک اهداف بسیار بزرگی برای این بازی دارند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تغییری در ترکیب آبی‌ها نسبت به بازی قبل ایجاد نشده است.

* مأموریت بزرگ سیدحسین در اهواز

درون دروازه استقلال تنها پستی است که انتظار تغییری در آنجا وجود ندارد. سیدحسین حسینی که هفته قبل سیو مهمی در تقابل با مرتضی تبریزی داشت، امروز نیز گلر آبی‌هاست.

* زوج خط دفاعی ثابت و بدون تغییر

مرادمند از لیست این بازی خط خورده و همان گزینه‌های همیشگی پیش روی ساپینتو است: استفاده از زوج رافائل سیلوا و عارف غلامی. کوین یامگا نیز همچنان انتخاب نخست سرمربی پرتغالی برای سمت راست است. 

* میرزایی، شاید در نیمه دوم

ابهام بزرگ در ترکیب استقلال، استفاده از رضا میرزایی بود. بازیکنی که برابر گل گهر ستاره بازی لقب گرفت و ساپینتو ترجیح داد تا از میان این بازیکن آماده و جعفر سلمانی، نفر دوم را برای حضور در ترکیب انتخاب کند. باید منتظر ورود میرزایی در نیمه دوم باشیم.

* مثلث خط میانی، همان همیشگی

روزبه چشمی توانسته است به مهره‌ای قابل اتکا در مرکز میدان تبدیل شود و سعید مهری نیز در کنار او انجام وظیفه می‌کند. آرش رضاوند هم که در بهترین روزهای دوران آمادگی خود به سر می‌برد، جلوتر از این نفرات بازی می‌کند.

* بوشهری‌ها در جنوب گل می‌کارند؟

وینگرهای تیم همچنان بدون تغییر هستند. مهدی قایدی و محمد محبی انتخاب‌های اول ساپینتو به شمار می‌روند و آبی‌ها امیدوار هستند بوشهری‌ها در جنوب کشور گل بکارند!

* مطهری همچنان جلوتر از سایرین

ارسلان که در 2 دیدار برابر نساجی و ملوان گل زده بود، در بازی قبل برابر گل گهر نتوانست موفقیتش را تکرار کند، ولی این بازیکن باتجربه به عنوان تک مهاجم استقلال، در پی فتح دروازه میزبان است.

ترکیب استقلال برای دیدار با فولاد:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری