امیر قلعه نویی در صدد است تا مربی گلرهای پرتغالی نام آشنا را به ایران برگرداند و در تیم ملی از او استفاده کند.

اولین مربی خارجی تیم ملی یک آشنا است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روی تاوارس چهره‌ای آشنا نزد فوتبال دوستان ایرانی است. مربی دروازه‌بان های پرتغالی که چند بار در کشور خود به عنوان برترین مربی دروازه‌بان های پرتغال انتخاب شده، اولین بار همراه با تونی اولیویرا به ایران آمد و در تراکتور مشغول به کار شد.

تاوارس از همان روزهای اول مورد تمجید دروازه‌بان های وقت تراکتور از جمله محمدرضا اخباری مواجه شد. بعد از جدایی اولیویرا و حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتور این سرمربی باتجربه تصمیم به ادامه همکاری با تاوارس گرفت. رضایت قلعه‌نویی از کار این مربی پرتغالی سبب شد تا او در ذوب‌آهن و سپاهان نیز ازوجود روی تاوارس استفاده کند.

حالا که بحث حضور دو یا سه مربی خارجی در کادرفنی تیم ملی به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی مطرح شده ، نام تاوارس مطرح شده است.

سرمربی جدید تیم ملی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته تا تاوارس را به ایران بیاورند و در سمت مربی گلرهای تیم ملی مشغول به کار شود. این مربی پرتغالی که سابقه کار با برخی دروازه‌بان های مطرح ایران از جمله اخباری، پیام نیازمند، رشید مظاهری و ... را دارد حالا احتمالا اولین دستیار خارجی قلعه‌نویی در تیم ملی خواهد بود و به زودی به ایران سفر خواهد کرد.