به نظر می‌رسد در حال حاضر تمام تمرکز بایر لورکوزن روی دیدار برابر فرانس وا روش در لیگ اروپا است.

ژابی آلونسو لیگ اروپا را قربانی بایرن مونیخ نمی‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بدون شکست در پنج بازی گذشته و پیروز در چهار مورد آنها؛ عملکرد بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو کاملاً صعودی بوده است. استفاده از سیستم پر ریسک چرخشی در دیدار برابر وردربرمن یک برد را برای لورکوزن ارمغان آورد.

درواقع ژابی آلونسو نسبت به دیدار برابر فرانس واروش در لیگ اروپا با پنج تغییر تیمش را به مصاف با وردربرمن فرستاده بود. به فلورین ویرتس که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته استراحت داده شد، اما به نظر می‌رسد که او در دیدار مقابل تیم مجارستانی دوباره به ترکیب لورکوزن بازمی‌گردد.

به نوعی می‌توان گفت که ژابی آلونسو در این مسیر دست به یک قمار زده که تا اینجا جواب داده و خودش نیز در این‌باره می‌گوید: "در این لحظه همه تصمیمات درست به نظر می‌رسند."

جهش لورکوزن به شکلی بوده که آن‌ها حالا تا منطقه صعود به لیگ اروپا فقط شش امتیاز فاصله دارند و دو امتیاز نیز با رتبه هفتم و کسب سهمیه لیگ کنفرانس؛ سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن در این‌باره می‌گوید: "همه چیز گام به گام باید اتفاق بیفتد و در حال حاضر به روز به هفتم فکر می‌کنیم. به همین دلیل است که پیروزی برابر برمن برای ما بسیار مهم بود‌."

دو بازی آینده برای لورکوزن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مسابقه اول برابر فرانس واروش در لیگ اروپا؛ ژابی آلونسو در این‌باره می‌گوید: "وقت آن است که روز پنجشنبه به این روند خوب خود ادامه دهیم. اگر از حالا فکر کنیم که در یک چهارم نهایی هستیم مرتکب اشتباه بزرگی شده‌ایم. ما نباید احمق باشیم و تمام تمرکز من در حال حاضر روی فرانس واروش است. پس از آن تقابل با بایرن مونیخ جالب خواهد بود."

همچنین لوکاس هرادسکی، کاپیتان لورکوزن نیز تاکید می‌کند تمرکز آن‌ها پیش از بازی با بایرن باید فقط روی تقابل با فرانس واروش در لیگ اروپا باشد. او در این‌باره گفت: "اول از همه باید به بوداپست فکر کنیم و نباید پا را فراتر بگذاریم. سپس می‌توانیم منتظر یک بازی واقعاً عالی در روز یکشنبه مقابل بایرن مونیخ باشیم. بایرن پس از حذف پاری سن ژرمن به فرم خود بازگشته و شاید دو‌ تیم در بهترین وضعیت به هم برسند."