مهاجم ایرانی لورکوزن با گلزنی برابر شالکه بار دیگر آمار منحصربه‌فرد خود را بهبود بخشید.

از ورنر تا سانه، آزمون هر یک ساعت گل می‌زند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال بایر لورکوزن در ادامه روند شکست‌ناپذیری خود، این بار در هشتمین مسابقه، با گلزنی دوباره سردار آزمون در مصاف با شالکه به برتری رسید.

اما این گل تماشایی سردار در واپسین دقایق بازی برابر شالکه، این بازیکن را در زمره یکی از سی بازیکن برتر بوندسلیگا از نظر نسبت گلزنی به دقایق بازی قرار داد.

سردار که در این فصل مجموعا در پانزده مسابقه، 588 دقیقه به میدان رفته، موفق شده سه بار برای تیم خود گلزنی کند تا متوسط هر 196 دقیقه یک گل را در بوندسلیگا به نام خود ثبت کند. آماری که او را در رده بیست و هفتمین گلزن برتر بوندسلیگا و برترین گلزن تیم خود از این نظر قرار می‌دهد تا جایگاهی بالاتر از ستاره‌هایی چون تیمو ورنر، امیل فورسبرگ، آندره کراماریچ، لروی سانه و دایچی کامادا داشته باشد.

این در حالی است که آزمون تنها پنج بار فرصت بازی از ابتدای کار را به دست آورده و در سایر مسابقات به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

جالب‌تر اینکه آزمون در چهار مسابقه آخر خود در بوندسلیگا، جمعا 181 دقیقه در ترکیب شاگردان ژابی آلونسو قرار گرفته و سه گل را به ثمر رسانده تا آمار شگفت‌انگیز هر یک ساعت یک گل، در این چهار بازی نصیب او شود.

آماری امیدوارکننده برای این ستاره فوتبال ایران که لورکوزن را هم به رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان از طریق هشت بازی باقی‌مانده تا پایان فصل، خوشبین می‌کند.