توماس مولر شانس بایرن را بیشتر از پی اس جی برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان می داند و به ادعای کیل یان امباپه در این مورد پاسخ داد.

مولر: امباپه را درک می‌کنم ولی ما شانس اول صعودیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در آلیانز آرنا بایرن میزبان پی اس جی از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. در بازی رفت بایرن دست به کار بزرگی زد و توانست 0-1 در پارک دو پرنس برنده شود. بازی فردا برای پی اس جی که سال هاست در حسرت فتح لیگ قهرمانان است، بازی مرگ و زندگی محسوب می شود و کیلیان امباپه چند روز پیش گفت که هر کاری برای صعود به دور بعد خواهند کرد.

توماس مولر در نشست خبری این بازی گفت:«کاملا مطمئنم که فردا می توانیم کیفیت واقعی خودمان را در زمین نشان دهیم. ما یک برنامه مشخص و واضح برای این بازی داریم. در دیداری در چنین سطح، البته که شما به کمی شانس هم نیاز دارید. این یک مبارزه بزرگ خواهد بود و به کمک هواداران و تجربیاتی مثبتی که از گذشته داریم، می خواهیم به دور بعد برویم.»

مولر در مورد رکورد شخصی خوب در بازی‌هایش مقابل لیونل مسی گفت:«آمار را می‌دانم. در چند سال اخیر ما همواره مقابل بارسلونا خوب نتیجه گرفته ایم اما این آمار مربوط به گذشته است و مسی اکنون برای پی اس جی بازی می کند. توجهی به این آمارها ندارم و فقط روی بازی فردا تمرکز کرده ام.»

توماس مولر درباره ادعای امباپه برای صعود به دور بعد و اینکه فردا پاری سن ژرمن شانس اول صعود است گفت:«همه می توانند در این مورد نظر بدهند. ما در بازی رفت 1-0 پیروز شدیم و فکر می کنم این یک مزیت است؛ اما همیشه می توان یک گل را در فوتبال جبران کرد. من نظر امباپه را درک می کنم ولی شانس ما بیشتر است. او اعتماد به نفس بالایی دارد.»

مولر در مورد بازیکن مورد علاقه‌اش در پاری سن ژرمن گفت:«این یک سوال آسان است، کیلیان امباپه. او بازیکنی انفجاری است و در محوطه جریمه تصمیمات درستی می گیرد. تمام دنیا از تماشای او لذت می برند؛ اما فردا سعی خواهیم کرد او را مهار کنیم و برایش برنامه داریم. نباید اجازه دهیم او از فوتبالش لذت ببرد.»

مولر در مورد یان زومر، گلر جدید بایرن، گفت:«او همیشه مثبت فکر می کند و در اینجا بسیار راحت است. ما به او اعتماد داریم. زومر به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد. نقاط قوت و همچنین نقاط ضعف او را همه می دانند. ما از بازی کنار هم لذت می بریم.»