کاپیتان ملوان از دیدار با هوادار دچار بدشانسی‌های متعددی شد و وضعیتش برای دیدار با پرسپولیس نامشخص است.

پیغام کاپیتان ملوان به هواداران: جبران می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، صادق بارانی در دقایق ابتدایی دیدار با هوادار دچار مصدومیت ‌و به بیمارستان منتقل شد و وضعیتش برای رسیدن به دیدار پرسپولیس نامشخص است. 

این بازیکن در این رابطه به خبرنگار ما گفت: در دقیقه ۲ بازی بود که آمدم تکل بزنم و ناگهان قفسه سینه ام درد گرفت. چند دقیقه ای را بازی کردم ولی دیدم نمی‌توانم نفس بکشم و‌ حالت تهوع دارم ‌‌در نهایت در دقیقه ۱۰ از زمین بیرون آمدم و به بیمارستان منتقل شدم آنجا سی تی اسکن گرفتم و خدا را شکر شکستگی نداشتم ولی معلوم نیست به بازی پرسپولیس برسم یا خیر. امروز تمرین می‌کنم و اگر شرایطم خوب بود و آقا مازیار صلاح دانست بتوانم به تیمم کمک کنم. 

او در مورد شکست مقابل هوادار و شرایط ملوان ادامه داد: دوست نداشتیم در خانه در مقابل هوادار امتیاز از دست بدهیم ولی این اتفاق افتاد. چند هفته است نبرده ایم و یکی از دلایلش می‌تواند بازی دادن به جوان‌ها و بی تجربگی آن‌ها باشد که البته این شجاعت آقای زارع و دستیارانش را نشان می‌دهد ولی با تدابیر آقای زارع می‌‌توانیم در هفته‌های پایانی نتایج بهتری بگیریم. امیدوارم ملوان هم بتواند آقای زارع را برای سال‌های آینده حفظ کند. امسال، سال شکل گیری ملوان بود و سال‌های آینده برای نتیجه گیری این تیم است. 

این بازیکن در مورد دیدار حساس با پرسپولیس گفت: همیشه بازی کردن مقابل پرسپولیس در آزادی سخت است. چند هفته است نتایج خوبی نگرفتیم و چیزی برای از دست دادن نداریم. امیدوارم هوادران هم به آزادی بیانید. ما هم هرچه داریم می‌گذاریم تا آن‌ها را خوشحال راهی انزلی‌ کنیم. در این ۶ هفته هم که نتیجه نگرفتیم کوچکترین بی احترامی نکردند. ما هم قدر دانشان هستیم و انشاالله جبران می‌کنیم. 

بارانی یادآور شد: از پزشک‌ تیممان آقای صیاد تشکر می‌کنم. بعد از آسیب از ناحیه کتف دندانم هم عفونت کرد تب و لرز داشتم و واقعا حالم بد بود اما هر موقع از شبانه روز با او‌تماس گرفتم کمکم کرد. او مثل یک برادر هوای بچه‌ها را دارد.