فرهاد مجیدی که به دلیل محرومیت دیدار تیمش را از روی سکوها دنبال می‌کرد، به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود.

فرهاد از تمدید قرارداد با کل با پشیمان شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و یکم ادنوک لیگ برای فرهاد مجیدی و اتحاد کلباء خوش یمن نبود. ببرها برای نهمین بار در این فصل متحمل شکست شدند. النصر که در رتبه یازدهم جدول بود، توانست با غلبه بر میهمان خود، چند پله ای را در جدول رده بندی بالا بیاید و کلباء که انتظار می‌رفت بتواند برابر حریف خود امتیاز کسب کند، شکست سنگینی را متحمل شد.

در این دیدار، مجیدی سرمربی جوان کلباء کار را از روی سکوها دنبال می‌کرد. او که در دیدار هفته قبل برابر الوصل با دریافت کارت قرمز اخراج شده بود، روز گذشته حق نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت و کارگردان تلویزیونی نیز بارها و بارها چهره او را به تصویر کشید که رفتار فرهاد نشان دهنده عصبانیت او از عملکرد شاگردانش بود.

نخستین بار که کارگردان اماراتی چهره درهم و عبوس مجیدی را به تصویر کشید، در دقیقه 53 مسابقه بود. زمانی که سرمربی سابق استقلال از تصمیم و اقدام عجیب شاگردش به ستوه آمده بود و کاری جز حرص خوردن از دست بر نمی آمد.

پس از اینکه 2 کرنر متوالی لئاندرو اسپاداچیو به تیر یک زده شد، کرنر دوم توسط مدافعان النصر دور شد که در میانه های میدان، توپ به عبدالعزیز الحمد رسید و این مدافع در اقدامی عجیب، به زیر توپ ضربه زد که شوت او با بیشترین اختلاف ممکن و نزدیکی های پرچم کرنر به بیرون رفت.

مجیدی که علت این تصمیم عجیب حمد را درک نکرده بود، با دست، صورت خود را گرفته بود و در ذهن این مسئله را مرور می کرد که چرا مدافع تیمش به جای بازیسازی، توپ را اینگونه شوت کرده است. او سپس سری به نشانه عدم رضایت تکان داد که این تصاویر توسط کارگردان بازی به نمایش گذاشته شد.

مجیدی که پس از دریافت گل اول با شور و هیجان تیمش را رو به جلو هدایت می‌کرد و امیدوار به زدن گل تساوی بود، تیمش را در آستانه فتح دروازه النصر می‌دید. اما بدشانسی مانع از گلزنی کلباء شد. ابتدا ضربه لئاندرو اسپاداچیو با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت و دقایقی بعد نیز شوت این بازیکن به تیرک دروازه میزبان برخورد کرد تا بدشانسی نیز مانع از گلزنی ببرها شود.

از دست رفتن موقعیت‌های بزرگ گلزنی باعث شد تا مجیدی که به حالتی ایستاده بازی را دنبال می‌کرد، باز هم چشمانش را ببندد و بابت موقعیت‌های از دست رفته حسرت بخورد.

اما گل دوم النصر که توسط آنتونیو خوزه به ثمر رسید، کار کلباء را تمام کرد. مجیدی که از عملکرد خط دفاعی تیمش به شدت ناراضی بود، بابت جا ماندن آنها و فرار بازیکن حریف از تله آفساید، به انتقاد از مدافعان تیمش پرداخت که به راحتی اجازه داده اند تا حریف به گل دوم برسد.

گل سوم النصر نیز تیر خلاص را بر پیکر تیم فرهاد وارد کرد. باز هم روی غفلت خط دفاعی و جا ماندن مدافعان کلباء، این تیم میزبان بود که به گل سوم رسید تا فرهاد مجیدی از شدت عصبانیت برود و روی صندلی‌های استادیوم بنشیند و عملکرد به شدت ضعیف شاگردانش را دنبال کند.

سکانس پایانی خشم و نارضایتی‌های فرهاد با یک خنده تلخ در ثانیه‌های پایانی بازی همراه بود. جایی که زکریا محمد مدافع جوان کلباء در یک دفع توپ ساده ناکام بود و به جای توپ، پای مهاجم النصر را زد و یک اخطار نیز از داور مسابقه دریافت کرد.

مجیدی که باور نداشت این بازیکن نتوانسته آن توپ ساده را دور کند، دست‌هایش را بالا برد و سپس به پایین آورد و جملاتی را نیز بر لب جاری کرد. او سپس خنده تلخی بر لب داشت و فقط منتظر بود تا داور سوت پایان بازی را به صدا دربیاورد و عملکرد فاجعه بار بازیکنان بی دقتش به پایان برسد.