پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.

دین محمدی: با حذف از آسیا یک نسل نابود می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، سیروس دین محمدی پیشکسوت تیم استقلال در گفت و گویی بازیکنان تیم را بزرگترین متضررهای حذف از آسیا دانست و به خبرنگار ما در باره اوضاع فعلی استقلال گفت: باعث تاسف است که یک مربی خارجی را با قیمت بالا به استقلال می‌آورند و بعد بخاطر عدم پرداخت پول او تیم از آسیا حذف می‌شود. این وسط بیش از هرکسی بازیکنان تیم ضرر می کنند که یک سال برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند و اینگونه آرزوی آن‌ها بر باد می‌رود و یک نسل فوتبال ما نابود می‌شود. شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد آن‌ها با درخشش در این رقابت ها به تیم های خوب اروپایی ترانسفر می‌شدند اما حالا این انگیزه از بین رفته است و امیدوارم بازیکنان بخاطر شادی دل هوادار با جان و دل بازی کنند و مطمئنم اگر با این نیت بازی کنند حتما دیده خواهند شد.

او درباره اینکه چه کسی باید پاسخگوی شرایط فعلی باشگاه باشد ادامه داد: وزارت ورزش باید روی دخل و خرج باشگاه نظارت ویژه داشته باشد تا ببیند مشکل از کجاست و آن را رفع کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه به تمجید از خارجی های تیم پرداخت و گفت: بالاخره بازیکنان و مربیان خارجی استقلال با یک انگیزه‌ای به این تیم آمده اند و قطعا وقتی با این کیفیت بازی می‌کنند باید مطالباتشان هم پرداخت شود. به نظر من خارجی‌های تیم خیلی مردانگی به خرج دادند که تا امروز کنار تیم مانده‌اند و بالاترین کیفیت خود را ارائه می‌دهند. شاید اگر کسان دیگری جای آن‌ها بودند خیلی وقت پیش تیم را تنها می‌گذاشتند و رفتند. امیدوارم پیشکسوتان و هواداران هم از آن‌ها حمایت کنند تا حق‌شان را بگیرند.

وی در پایان درخصوص استعفای فتح الله زاده گفت: با اینکه بازیکنان و هواداران از مدیریت تیم دلخور هستند اما به نظرم در شرایط کنونی ماندن فتح الله زاده بهتر از آمدن یک شخص جدید به باشگاه است چراکه نباید زمان را از دست داد و باید همه کمک کنیم که زودتر مشکلات تیم برطرف شوند.