مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان در شرایطی بازی 150 خود را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد، که در بهترین فرم دوران ورزشی خود قرار گرفته است.

 زکی پور در تبریز به یک رکورد ویژه می‌رسد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، زکی‌پور با بازی در نفت تهران بود که به فوتبال ایران معرفی شد و سپس با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آبی‌پوشان پایتخت به عنوان یکی از خریدهای جوان این مربی انتخاب شد. البته که زکی‌پور در روزهایی که استقلال نتایج مطلوبی کسب نمی‌کرد، یکی از بازیکنان این تیم بود که زیاد مورد انتقاد قرار می‌گرفت تا با پیشنهاد امیر قلعه‌نویی پس از پیوستن به گل‌گهر، برای جدایی از اردوی آبی‌ها درنگ نکند.

دو سال حضور در گل‌گهر توانست استعدادهای میلاد زکی‌پور را در فضایی که فشار کمتر بود، شکوفا کند و او در ابتدای لیگ بیست و دوم در شرایطی به سپاهان پیوست، که یحیی گل‌محمدی نیز برای جذب او مشتاق بود، اما به دلیل فشار هواداران از این موضوع کوتاه آمد.

در این فصل زکی‌پور یکی از بهترین مدافعان چپ فوتبال ایران و البته یکی از شاخص‌ترین بازیکنان فصل بوده است و حالا در شرایطی بازی 150 خود را در لیگ برتر با پیراهن سپاهان در تبریز مقابل تراکتور تجربه می‌کند، که در بهترین فرم دوران ورزشی قرار دارد. او طی 149 مسابقه قبلی موفق به ثبت 4 گل و 13 پاس گل شده است و باید دید تا چند سال دیگر قادر به بهبود آمار خود خواهد بود.