البرز همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه و هیات همراه به استان البرز دو پروژه عمرانی به بهره برداری رسید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

البرز همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه و هیات همراه به استان البرز دو پروژه عمرانی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، کمپ ماده ۱۶ شهرستان فردیس با حضور رییس سازمان زندان ها با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و ظرفیت ۲۵۰ نفر در شهرک ناز به بهره برداری رسید .

همچنین باحضور رییس دیوان عالی کشور طی نوزدهمین سفر استانی رییس قوه قضاییه ساختمان جدید اداره کل دادگستری و دادگاه های تجدید نظر استان البرز افتتاح شد.

این ساختمان با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع و بازیربنای ۴۰ هزار مترمربع در مدت ۶ سال ساخته شده که دارای سه بلوک است که بلوک اول آن هفت طبقه، بلوک دوم ۶ طبقه و بلوک سوم دارای پنج طبقه است.

در شهرستان طالقان نیز حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از استقبال مسوولان شهرستان طالقان، از دادگستری این شهرستان بازدید کرد.

بابایی بعد از بازدید از ساختمان اداره ثبت اسناد طالقان در شورای اداری این شهرستان نیز شرکت و سپس با حضور در شهرستان نظرآباد، در جلسه شورای اداری این شهرستان نیز حضور پیدا کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوم جرم و رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه نیز در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز به شهرستان اشتهارد سفر کرد.

اصغر جهانگیر بعد از حضور در شهرستان اشتهارد و ادای احترام به مقام‌ شامخ شهدای این‌ شهرستان با حضور در محل دادگستری اشتهارد ضمن بازدید از روند دادرسی پرونده های ورودی با پرسنل و کارمندان این دادگستری نیز دیدار و گفت و گو کرد.

حضور در جمع صاحبان صنایع و شنیدن مشکلات و دغدغه های فعالان صنعتی که در شهرکت صنعتی اشتهارد فعالیت دارند از دیگر برنامه های معاون اجتماعی و پیشگری از وقوع جرم دستگاه قضا در اشتهارد بود.

در ادامه این سفر وزیر دادگستری در جریان نوزدهمین سفر رئیس قوه قضاییه در سالن جلسات شهید سلیمانی ساختمان تعزیرات حکومتی استان البرز حضور یافت و ساماندهی وضعیت پرداختی های کارکنان تعزیرات حکومتی را در دستور کار مسوولان کشوری اعلام کرد .

رییس دیوان عالی کشور، سخنگو و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به عنوان نمایندگان ویژه رئیس دستگاه قضا مشکلات و درخواست‌های مردم استان البرز را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.

رییس دیوان عالی کشور در این دیدار مردمی گفت: پاسخگویی چهره به چهره با مردم در راستای سند تحول قوه قضاییه، تکریم ارباب رجوع و مردمی کردن دستگاه قضا است.

سید احمد مرتضوی مقدم افزود: برگزاری چنین جلساتی باعث شناخت مشکلات، آسیب ها و نقاط قوت و ضعف دستگاه قضا است که لازمه مدیریت و برنامه ریزی در آینده است.

وی ادامه داد: پیامک اولیه ثبت مطالبات مردم در این دیدار تا پایان امروز ارسال و نتیجه هم تا سه هفته آینده به مراجعه کنندگان اعلام می شود.

همچنین معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در جریان سفر رئیس محترم قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی به استان البرز با جمعی از کارکنان قضایی دادگستری این استان دیدار و گفتگو کرد.