تمرینات مس رفسنجان برای تقابل حساس با سپاهان آغاز شده است.

مس برای تقابل با سپاهان  قرمز پوش شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"،  هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران هفته گذشته پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها مس رفسنجان میزبان تیم قعر جدولی نفت مسجد سلیمان بود.

شاگردان ربیعی در این بازی یک نمایش کاملا برتر را از خود ارائه دادند و در نهایت با تک گل محسن آذرباد حریف خود را شکست دادند. این پنجمین برد مس رفسنجان در شش بازی اخیر بود تا فرم فوق‌العاده شاگردان ربیعی همچنان ادامه داشته باشد. در واقع مس در این شش بازی فقط در تقابل با پرسپولیس مدعی آن هم با نتیجه نزدیک 1-0 شکست خورده بود.

حالا مس در بهترین فرم ممکن خود را برای بازی حساس هفته بیست و ششم آماده می‌کند. جایی که آنها باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف صدرنشین رقابت‌ها، یعنی سپاهان، بروند. در همین راستا تمرینات مس رفسنجان برای دیدار برابر سپاهان در تهران آغاز شده و تیم ربیعی در پایتخت خود را برای این جدال مهم آماده می‌کند.

مس در حال حاضر رتبه ششم جدول را به خود اختصاص داده و برای جایگاه بهتر می‌جنگد. با این حال تقابل مس با سپاهان به همان اندازه که برای خود این تیم اهمیت دارد، برای دو تیم پایتخت‌نشین نیز حیاتی است. استقلال و پرسپولیس امیدوار هستند تیم ربیعی از سپاهان امتیاز بگیرد تا خود را به صدر جدول برسانند.