در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، شاگردان حسن رنگرز شانس کسب دو طلا و دو برنز را خواهند داشت.

زنده از قزاقستان، شانس  دبل طلایی در روز دوم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (دوشنبه) در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است. روز گذشته نمایندگان ایران توانستند با عملکردی فوق‌العاده و بی‌نظیر در 5 وزن اول به 4 مدال طلا و یک نقره دست پیدا کنند و یک گام بلند به سوی قهرمانی تیمی در این رویداد بردارند.

امروز نیز فرنگی‌کاران ایرانی در 5 وزن دوم به مصاف رقبای خود رفته‌اند. مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلوگرم، رضا عباسی در 67 کیلوگرم، سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلوگرم، علیرضا مهمدی در 82 کیلوگرم و مهدی بالی در 97 کیلوگرم برای افزایش مدال‌های طلای تیم ایران روی تشک رفته‌اند که در پایان رقابت‌های مقدماتی، ایران دو فینالیست و دو کشتی‌گیر در رده‌بندی خواهد داشت. مهدی محسن‌نژاد نیز تنها حذف‌شده ایران در این رویداد لقب گرفت.

در ادامه لحظه به لحظه نتایج فرنگی‌کاران ایرانی در روز دوم مسابقات آسیایی را مشاهده می‌کنید:

10:30: در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 5 مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی‌گیران ازبکستان و چین می‌رود.

12:00: در دیدار نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی مقابل یمینگ لی از چین قرار گرفت. این فرنگی کار باتجربه ایرانی توانست با نمایشی درخشانی و اجرای دو بارانداز برتری خود را به حریف دیکته کند. در ادامه نیز روی حملات کشتی‌گیر چینی، این بالی بود که حریف را در خاک خود نشاند و در نهایت 7 بر یک به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

10:20: در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان هند و قرقیزستان می‌رود.

11:50: در دیدار نیمه نهایی وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی نتوانست نمایش مبارزه قبلی خود را تکرار کند و با نتیجه 8 بر صفر مقابل آکیلبک تالنتبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

9:56: در وزن 72 کیلوگرم سجاد ایمن‌طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی‌گیران ترکمنستان و چین می‌رود.

11:36: در نیمه نهایى وزن 72 کیلوگرم سجاد ایمن‌طلب در یک کشتى کاملا برتر با نتیجه 9 بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

9:39: در وزن 67 کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه میان کشتی‌گیران چین و ژاپن می‌رود.

11:24: در نیمه نهایى وزن 67 کیلوگرم رضا عباسی مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه 5 بر 1 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

10:11: در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد. وی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را داشته باشد.

11:15: در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد که در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شده بود، با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت تا اولین حذف‌شده کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها لقب بگیرد.