ششمین بازیکن برتر سوپر لیگ یونان در حال بررسی پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیران آ.اک آتن است.

پیشنهاد تمدید قرارداد پیش روی کاپیتان تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی، این روزها در تیم باشگاهی خود، آ.اک آتن، شرایط مطلوبی دارد و امیدوار است با این تیم به قهرمانی سوپرلیگ یونان دست پیدا کند.

ستاره خط دفاعی زردپوشان که در این فصل در اکثر بازی‌های تیمش حضوری ثابت داشته و از ارکان اصلی صدرنشینی آ.اک به شمار می‌رود، این هفته هم برابر آریس عملکرد ایده‌آلی داشت و توانست در پیروزی سه بر یک تیم خود، سهیم باشد.

نمایش یکنواخت و کم‌نوسان احسان در این فصل و آمادگی بالای او باعث شده تا مدیران این باشگاه پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد به کاپیتان تیم ملی ارائه کنند که حاج‌صفی در حال بررسی دقیق آن است و پیش‌بینی می‌شود در صورت رسیدن به توافق روی جزئیات آن، سال بعد را هم در یونان ماندنی شود.

همچنین به نظر می‌رسد با توجه به شانس بالای آ.اک برای فتح سوپرلیگ، سرمربی این تیم به احتمال زیاد برای بازی فردا شب این تیم در جام حذفی مقابل المپیاکوس، به ستاره ایرانی خود استراحت خواهد داد تا این بازیکن برای بازی‌های حساس‌تر هفته بعد آماده شود.

حاج‌صفی که ششمین بازیکن برتر سوپرلیگ یونان بر اساس میانگین نمرات سایت رسمی لیگ این کشور است، در صورت کسب قهرمانی با آ.اک در این فصل از رقابت‌ها، هشتمین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های باشگاهی را تجربه خواهد کرد.