یکی از دو چپ پای ایرانی آ. ا. ک آتن در ترکیب این تیم مقابل و و لوس حضور دارند.

محمدی پس از ۴ ماه جانشین حاج‌صفی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نُهم و دومین مسابقه از دور پلی‌آف بالانشینان جدول سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه پانسِسالیکوس مقابل تیم رده ششمی وولوس قرار می‌گیرد.

میلاد محمدی که آخرین بازی خود برای آ .ا. ک آتن را پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ انجام داده و در چهار ماه اخیر فرصت حضور در رقابت‌های سوپر لیگ یونان را به دست نیاورده بود، پس از چهار هفته نیمکت‌نشینی شانس بازی پیدا کرده و امشب جانشین احسان حاج‌صفی در سمت چپ خط دفاعی تیمش مقابل وولوس شده است.

این مدافع چپ ایرانی که بخاطر دور بودن از شرایط آمادگی و مصدومیت طولانی مدت اردوی اخیر تیم ملی را هم از دست داد، در فصل جاری سوپر لیگ یونان ۱۰ بازی انجام داده و توانسته یک پاس گل بدهد که امیدوار است امشب با حضور دوباره در میادین و دیدار مقابل ولووس تاثیرگذار ظاهر شود.

احسان حاج‌صفی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در ماه‌های اخیر و پس از جام جهانی در تمام مسابقات سوپر لیگ یونان همواره در ترکیب ابتدایی حضور داشته و نمایش موثری در سمت چپ خط دفاعی تیمش ارائه کرده بود، امشب مقابل وولوس دور از جمع نفرات اصلی است و کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با ۶۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پاناتینایکوس صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان است و برای کسب پیروزی مقابل وولوس و حفظ این جایگاه تلاش می‌کند.