استیو چروندولو، سرمربی لس آنجلس اف سی، می‌گوید دوست ندارد گرت بیل برابر تیم ملی آمریکا به میدان برود.

مربی لس آنجلس: امیدوارم بیل به جام جهانی نرسد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لس آنجلس اف سی بامداد امروز در دیدار فینال ام ال اس به مصاف فیلادلفیا رفت و با گل گرت بیل در دقیقه 128 بازی به ضربات پنالتی کشید تا آنها بتوانند از این فرصت استفاده کنند و جام قهرمانی را به دست آورند. 

این اولین حضور این ستاره ولزی در ترکیب لس آنجلس پس از نزدیک به دو ماه بود که او به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود اما ارزش و اهمیتش را در بازه زمانی خوبی نشان داد تا تحسین بسیاری را به همراه داشته باشد. 

این بازیکن حالا باید برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده شود، جایی که تیم ملی کشورش باید با تیم ملی ایران، آمریکا و انگلیس رقابت کند تا بتواند به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها صعود کند. 

چروندولو که پیش از این سابقه بازی در تیم ملی آمریکا را نیز دارد ابراز امیدواری کرد که این بازیکنش در لس آنجلس اف سی نتواند به بازی اول جام جهانی برابر آمریکا برسد تا فرصت آزار دادن خط دفاعی این تیم را نداشته باشد. 

او پس از قهرمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« او بازیکنی است که کیفیت بسیاری دارد و می‌تواند در بازی‌های بزرگ سرنوشت‌ساز باشد. بیایید به خاطر تمام آمریکایی‌هایی که اینجا حاضر هستند امیدوار باشیم و دعا کنیم که او به بازی اول جام جهانی نرسد.»

این مربی آمریکایی با اشاره به توانایی‌های این بازیکن اضافه کرد:« گرت همیشه گرت است. او این را در تمرینات هم نشان داده است. او این فصل بسیار خوب بوده است. هروقت که احساس خوبی داشته باشد و فکر کند سالم است، می‌تواند در هر دیداری تعیین کننده باشد. به همین دلیل است که ما او را در چنین لحظاتی به زمین می‌آوریم. من دوست داشتم او 24 ساله بود.»