ژاوی از یک برنامه تلویزیونی که ادعا کرده بود قهرمانی در لالیگا به خاطر بی انگیزه گی رئال ساده‌ترین کار ممکن است، شدیدا گلایه کرد.

خشم ژاوی: این توهین به بازیکنان بارسلوناست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله 10 هفته تا پایان لالیگا بارسلونا با 13 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به آن دست خواهد یافت. بارسا دیشب در نوکمپ برابر خیرونا با تساوی بدون گل متوقف شد؛ با این حال به دلیل شکست خانگی رئال مادرید برابر ویارئال، یک امتیاز دیگر نیز از این تیم فاصله گرفت.

ژاوی در نشست خبری پس از بازی خوشحال به نظر نمی رسید و زمانی که از او در مورد کار راحت بارسا برای قهرمانی سوال شد، پاسخ داد: «چه کسی گفته قهرمانی در لالیگا راحت است؟ اخیرا یک برنامه تلویزیونی ادعا کرده که قهرمانی در این لالیگا کار بسیار ساده‌ای است و باید بگویم، هم متعجب شدم و هم عصبانی. ما در دوران پسا مسی هستیم و تیم برای رسیدن به این جایگاه تلاش بسیاری کرده است. بازیکنان همه انرژی و توان خود را در بازی‎‌‌ها گذاشته اند تا چنین اختلاف امتیازی بین ما و رئال ایجاد شود. این حرف‌ها من را بسیار ناراحت می کند ولی این چیزی نیست که تحت کنترل من باشد. باید برای تلاش این بازیکنان ارزش قائل شد و چنین ادعایی توهین به بارسلونا و بازیکنانش است. باید هر طور شده به فاصله 10 هفته تا پایان فصل، قهرمان شویم.»

ژاوی در مورد شایعات بازگشت مسی هم گفت: «در دو بازی اخیر هواداران نام مسی را فریاد زدند. واضح است که مسی در میان هواداران شور و اشتیاق زیادی ایجاد می‌کند ولی فعلا تمرکز ما روی لالیگاست. در مورد بازگشت مسی هنوز چیزی مشخص نیست و ببینیم چه خواهد شد.»