سردار جوانی با تاکید بر اینکه اسرائیل باید محو شود و این باور به یقین می‌رسد، اضافه کرد: یهودیان بدانند که اسرائیل دیگر محلی برای زندگی نیست، آنها چمدان‌ها را ببندند و به کشورهایشان برگردند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار جوانی با تاکید بر اینکه اسرائیل باید محو شود و این باور به یقین می‌رسد، اضافه کرد: یهودیان بدانند که اسرائیل دیگر محلی برای زندگی نیست، آنها چمدان‌ها را ببندند و به کشورهایشان برگردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه اسرائیل باید محو شود، گفت: قدس روز وحدت بخش مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

سردار یدالله جوانی ظهر جمعه در اجتماع راهپیمایی روز قدس در رشت، اظهار کرد: نامگذاری روز قدس شاهکار حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: دشمن با شبهه افکنی در بین نسل جوان و اقشار مختلف دنبال کمرنگ کردن روز قدس است.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه روز قدس روز انجام تکلیف و وظیفه است، گفت: روز قدس روز نه گفتن به ظالمان و ستمگران و دفاع از مظلومان جهان است.

سردار جوانی، پاسداری از روز قدس را جزو تکالیف مهم آزادی خواهان جهان دانست و بیان کرد: آزادی قدس امروز به مطالبه جهانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی روز قدس در ۹۰ کشور جهان، افزود: بازتاب بین المللی روز قدس عالم گیر شده است.

روز قدس برگرفته از مبانی فکری و دینی است

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه روز قدس برگرفته از مبانی فکری و دینی است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار معنادار و ارزشمند است و نشان دهنده روزهای رو به زوال اسرائیل است.

سردار جوانی با اشاره به نشانه‌های آزادی قدس و فلسطین، بیان کرد: جنبش‌های ضد اسرائیلی در نقاط مختلف جهان، نشان می‌دهد که آزادی قدس بسیار نزدیک است.

وی با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی و تحولات این انقلاب در جهان، افزود: انقلاب اسلامی مسیر تاریخ و زندگی بشر را به نفع مظلومین و به ضرر طاغوتیان تغییر داد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه حضرت امام (ره) تاریخ و سرنوشت بشر را تغییر داد، گفت: تحول بنیادی جهان با شکل گیری انقلاب اسلامی تحقق یافت.

جوانی ادامه داد: امام راحل با انقلاب اسلامی رسم سلطه گری و سلطه پذیری، استعمار و یا استثمار را به هم زد.

دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم یک تکلیف ذاتی است

وی با بیان اینکه دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم یک تکلیف ذاتی است، افزود: نهادینه شدن فرهنگ ظلم ستیزی در جامعه جهانی اسرائیل را به نابودی کشانده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه ایجاد رژیم صهیونیستی و اسرائیل اساساً جعلی است، گفت: عمر این رژیم کودک بیش‌از ۷۰ سال نمی‌رسد و تاریخ نشان می‌دهد که این رژیم جعلی و بی تمدن است.

جوانی با بیان اینکه قدس روز وحدت بخش مسلمانان و آزادی خواه جهان است، اضافه کرد: دفاع از مظلوم و ایستادگی از ظالم تروریسم دستاوردهای مهم روز قدس است.

وی با بیان اینکه موضع و رفتار ما بر اساس مبانی فکری و عقلانی پذیرفته شده است، افزود: دفاع از مظلوم یک تفکر انسانی و اسلامی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه اسرائیل در حال سقوط است، تصریح کرد: دو باور آزادی قدس و نابودی اسرائیل در جهان به یقین تبدیل شده است.

سردار جوانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جلوی غده سرطانی ایستاده است، گفت: رژیم صهیونیستی اهرمی برای استعمارگری و سلطه گری کشورهای عربی بوده است.

انجام بیش از ۱۰ هزار عملیات در منطقه اشغالی

وی با اشاره به انجام بیش از ۱۰ هزار عملیات در منطقه اشغالی، افزود: قیام درون سرزمین‌های شمالی تنها بخشی از نشانه‌های نابودی اسرائیل است.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قادر با ادامه حیات نیست، گفت: حیات رژیم صهیونیستی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سردار جوانی با تاکید بر اسرائیل باید محو شود و این باور به یقین می‌رسد، اضافه کرد: یهودیان بدانند که اسرائیل دیگر محلی برای زندگی نیست، آنها چمدان‌ها را ببندند و به کشورهایشان برگردند