احسان علوان‌ زاده که این روزها در استقلال ملاثانی بازی می‌کند، در خصوص دوران حضورش در پرسپولیس صحبت کرد.

 علوان زاده: پشیمانم که از پرسپولیس جدا شدم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، احسان علوان‌زاده، هافبکی که با نظر برانکو در پرسپولیس حضور داشت، این روزها در استقلال ملاثانی در لیگ یک بازی می‌کند و در خصوص جدایی‌ از پرسپولیس در آن دوران و وضعیت استقلال ملاثانی و خودش در حال حاضر صحبت کرد. علوان زاده در ابتدا گفت: ما در بازی فجر یک برد خوب در خانه حریف به دست آوردیم و نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و اگر از تیم ما حمایت می‌شد باید برای صعود و قهرمانی می‌رفتیم ولی متاسفانه کسی حمایت نکرد و ما عقب ماندیم. تیم‌مان نه پولی دارد و نه امکاناتی. تا الان همه‌اش وعده وعید بوده و فقط ده درصد داده‌اند و دیگر پولی نگرفتیم.

او در خصوص بازی تیم‌شان با خیبر که با پیروزی استقلال ملاثانی همراه شد، بیان کرد: بازی خیبر هم خوب بود و ما توانستیم سه امتیاز را بگیریم. استقلال ملاثانی نشان داده مقابل تیم‌های مدعی نتیجه می‌گیرد و توانسته آنها را شکست دهد.

او در مورد شرایطش گفت: بعد از مصدومیت‌هایی که سال قبل داشتم توانستم برگردم و گل بزنم و پاس گل دهم. انشاالله در این پنج بازی بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم. برای سال آینده‌ام برنامه دارم و امیدوارم بتوانم به روزهای خوبم برگردم.

احسان علوان‌زاده در خصوص شرایطش در دوران حضور در پرسپولیس گفت: من دو سال و نیم پرسپولیس بودم و به خاطر کم بازی کردن و شرایطم در آنجا جدا شدم و اشتباه کردم. بعد از آن سرباز شدم و در دو سال سربازی‌ام رباط پاره کردم و از شرایط خوبم دور شدم. مطمئنم می‌توانم به روزهای خوبم برگردم. در آن دوران برانکو مرا خیلی دوست داشت و در بین هافبک‌هایی که آن زمان در پرسپولیس بودند سنم از همه کمتر بود ولی به من بازی می‌داد. بعضی مواقع آدم تحت شرایطی قرار می‌گیرد ولی من نباید در آن مقطع از پرسپولیس جدا می‌شدم.

او در پایان راجع به استقلال ملاثانی گفت: امیدوارم مسئولین که امسال به تیم کمک نکردند، در این پنج بازی باقیمانده کمک کنند. تیم ما می‌تواند به رده‌های بالا جدول برود. ما جایگاه‌مان اینجای جدول نیست و مشکلات ما را از جایگاه اصلی‌مان دور کرد.