باشگاه پیکان با اهدای پیراهن شماره ۱۰۰ از کاپیتان تیم فوتبال خود تقدیر به عمل آورد.

شماره ۱۰۰ پیکان به صالحی رسید(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صالحی مهاجم ۳۱ ساله خودروسازان که یکی از کم‌حاشیه‌ترین بازیکنان لیگ برتر است، در چهارمین فصل حضور در این تیم و بازی امروز مقابل نفت آبادان برای صدمین بار پیراهن خودروسازان را برتن می‌کند.

به همین مناسبت امروز و قبل از دیدار مقابل نفت آبادان، باشگاه پیکان طی مراسمی با اهدای پیراهن شماره ۱۰۰ به صالحی از زحمات وی تقدیر به عمل آورد که این هدیه ویژه توسط محمدرضا طهماسبی، کاپیتان وفادار و مربی فعلی پیکانی‌ها که رکورددار بازی برای این تیم در تاریخ است، به صالحی اهدا شد.

در تاریخ باشگاه پیکان فقط ۵ بازیکن بودند که بیشتر از ۱۰۰ بازی برای این تیم انجام داده‌اند. محمدرضا طهماسبی که اکنون در سمت مربی در کادرفنی مجتبی حسینی حضور دارد، رکورددار است و با ۲۴۰ بازی برای پیکان تنها بازیکنی است که بیش از ۲۰۰ بازی برای این تیم انجام داده؛ حسین معمار (۱۷۰)، آرمان قاسمی(۱۲۶)، مهدی تاجیک(۱۲۱) و میثم رضاپور(۱۱۸) چهار بازیکن دیگری هستند که با پیراهن پیکان بیشتر از ۱۰۰ بازی انجام داده‌اند.

حالا ابراهیم صالحی به باشگاه‌ صدتایی‌های باشگاه پیکان پیوسته و به ششمین بازیکنی تبدیل شده که تعداد بازی‌هایش برای این تیم از ۱۰۰ عبور می‌کند.