شهریار مغانلو در مصاف با مس رفسنجان موفق شد، نهمین گل فصل خود را به ثمر برساند و در فاصله دو گله با رضا اسدی بهترین گلزن مسابقات قرار بگیرد.

فریاد شهریار پس از ثبت اولین گل سال 1402
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین گل شهریار برای سپاهان در آخرین روزهای سال 1401 در دیدار مقابل هوادار از روی نقطه پنالتی رقم خورد  و این مهاجم در سه بازی بعدی تیمش   مقابل پرسپولیس، نفت آبادان و تراکتور طعم گلزنی را نچشید تا ضمن اینکه تیمش در تبریز بازنده شد، خودش هم از صدر جدول گلزنان هم فاصله بگیرد.

مغانلو با اتمام بازی‌های لیگ برتر و فرارسیدن سال جدید اتفاق مهمی را در دوران ورزشی خود تجربه کرد و با دعوت امیر قلعه‌نویی به تیم ملی رسید. او در هر دو بازی مقابل روسیه و کنیا از ابتدا در ترکیب قرار گرفت تا در 28 سالگی موفق به انجام بازی رسمی با پیراهن تیم ملی شده باشد. با این حال شهریار که یکی از آماده‌ترین مهاجمان فوتبال ایران به شمار می‌رود، نتوانست در دو دیدار ملی خود در فروردین ماه گلی به ثمر برساند.

بازی برابر مس رفسنجان برای سپاهان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و شاگردان مورایس به خوبی می‌دانستند غفلت در این مسابقه کار آنها را ممکن است در مسیر قهرمانی به دشواری زیادی بیندازد، اما با فرار رامین رضائیان و پاس دقیقی که این مدافع راست برای مهاجم طلایی‌پوشان در دهانه دروازه مهیا کرد، مغانلو خیلی سپاهانی‌ها را برای گلزنی در این مسابقه معطل نگذاشت و با حمله ور شدن به سمت توپ و یک ضربه محکم گل اول خودش را در سال جدید شمسی را هم وارد دروازه حامد لک کرد.

گل مغانلو به مس رفسنجان نهمین گل این مهاجم در طول فصل بود تا در کنار 5 پاس گلی که برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده، همچنان یکی از اثرگذارترین بازیکنان لیگ و به ویژه سپاهان باشد؛ بازیکنی که در 88 درصد دقایق بازی‌های سپاهان در این فصل برای طلایی‌پوشان اصفهانی بازی کرده و در ثبت 36 درصد گل‌های تیم هم مشارکت داشته است.