شهرآورد حساس تهران بین پرسپولیس و استقلال با حضور 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ورود نفر  پانزده هزار و یکم به دربی ممنوع شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص احتمال تغییر ساعت دربی گفت: ساعت دربی تا این لحظه ساعتی است که سازمان لیگ اعلام کرده اما اگر نهادهای خارج فدراسیون بر اساس طرح حمل و نقل تصمیم جدیدی بگیرند، سریعا اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در روزهای آینده ساعت تغییر کند، اظهار داشت: ما هم نامه‌نگاری کردیم و گفتیم اگر قرار است ساعت تغییر کند، زودتر این موضوع را اعلام کنند. ۱۷:۳۰ ساعتی است که ما قبلا با نهادهای ذی‌ربط هم هماهنگ کردیم.

نایب رئیس فدراسیون با درخواست از هواداران عنوان کرد: خواهش من این است که بدون بلیت وارد ورزشگاه آزادی نشوند چرا که فعلا ظرفیت ۱۵ هزار نفر است. اگر کسی بیاید پشت در خواهد بود و نظم هم به‌هم می‌ریزد. ما هم دعا می‌کنیم که ورزشگاه آزادی شرایطی داشته باشد که میزبان صد هزار نفر باشد اما به هر حال شرایط فعلا اینطور است.

نکته جالب اینکه باتوجه به ظرفیت 15 هزار نفری برای شهرآورد، استادیوم دستگردی، تختی و حتی ورزشگاه شهید کاظمی نیز می‌توانستند میزبان این دربی با این تعداد تماشاگر باشند.

این در حالی است که هنوز باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت‌های شهرآورد پایتخت را اعلام نکرده است؛ حساس‌ترین دیدار این فصل دو تیم که نتیجه آن تاثیر مستقیم در سرنوشت تیم قهرمان خواهد داشت.