العین با پیروزی مهم برابر شارجه فاصله خود با صدر جدول لیگ امارات را به سه امتیاز کاهش داد.

تهدید یاران نوراللهی، العین رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و سوم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال العین که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها به حساب می‌آید، از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه هزاع بن زاید مقابل تیم رده چهارمی شارجه که فاصله دو امتیازی با آنها داشت، قرار گرفت.

العین که می‌خواست دوباره به رده دوم جدول برگردد و جایگاهش را از الوحده پس بگیرد و همچنین با توجه به تساوی سه‌شنبه شب شباب الاهلی، فاصله‌اش با این تیم را کمتر کند، بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل اول مقابل شارجه رسید.

نفوذ سفیان رحیمی، وینگر مراکشی العین از جناح چپ و ارسال این بازیکن را کوجو لابا با قطع توپ فوق‌العاده در مقابل تیرک اول و ضربه سر فریب دهنده برای دروازه‌بان شارجه تبدیل به گل کرد و تیمش را در دقیقه ۴ پیش انداخت.

در شرایطی که شارجه برای زدن گل تساوی تا لحظات پایانی مسابقه تلاش می‌کرد، العین بازهم با درخشش مهاجم توگویی خود به گل رسید و این بار پرتاب اوت حسن جمعه از سمت راست زمین را کوجو لابا با یک چرخش دیدنی و شوت استثنایی از زاویه بسته، به زیر طاق دروازه زد تا برتری العین را قطعی کند.

العین با کسب این برد ۲ بر صفر ارزشمند و حیاتی مقابل شارجه ۴۷ امتیازی شد و ضمن صعود به رده دوم جدول لیگ برتر امارات، اختلاف امتیازی خود با شباب الاهلی و یاران احمد نوراللهی را در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ به سه امتیاز کاهش داد.

البته یاران نوراللهی بخاطر یک پیروزی و یک تساوی مقابل العین در دو تقابل این فصل لیگ برتر امارات، در صورت هم‌امتیاز شدن با این تیم در پایان بازی‌ها، به قهرمانی می‌رسند ولی از دست دادن امتیاز در دو بازی ممکن است جام را از آنها بگیرد.