استیو کوپر، سرمربی ناتینگهام فارست، از تصمیم داور بازی در عدم اعلام ضربه پنالتی و اخراج نکردن هری مگوایر به شدت عصبانی شد.

خشم کوپر از اخراج نشدن مگوایر: داوری افتضاح!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

مگوایر در این بازی بار دیگر در مرکز توجه قرار گرفت و شاید خوش شانس بود که کمک داور ویدئویی روی توپی که در محوطه جریمه با دستش برخورد کرده بود اعلام ضربه پنالتی نکرد و در نهایت یونایتد موفق شد با دو گل برابر حریف به پیروزی برسد. 

اما کوپر معتقد است که اعلام نکردن ضربه پنالتی به ضرر تیمش تمام شده و حتی یونایتد باید با اخراج این مدافع 10 نفره به کارش ادامه می‌داد. 

او در این باره به خبرنگاران گفت:« برخورد دست هری مگوایر به توپ قطعا ضربه پنالتی بود. او باید کارت زرد می‌گرفت و سپس کارت زرد دوم و از زمین بازی اخراج می‎‌شد. این تصمیمی که داور گرفت واقعا افتضاح بود. چطور کمک داور ویدئویی روی این صحنه دخالت نکرد؟ حالا باید منتظر واکنش و عذرخواهی دوباره آنها باشیم که کمکی هم به ما نخواهد کرد.»

سه امتیاز این بازی به شیاطین سرخ کمک کرد که به جایگاه سوم جدول رده‌بندی صعود کنند اما ناتینگهام فارست همچنان در جایگاه هجدهم باقی ماند.