میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید این تیم هنوز هم دست بالاتر را در کورس قهرمانی دارد و باید برای حفظ جایگاهش تلاش کند.

آرتتا: سرنوشت قهرمانی هنوز در دست ماست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال جمعه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف ساوتهمپتون برود. 

تساوی هفته گذشته این تیم باعث شد که فاصله منچسترسیتی با آنها در صدر جدول به چهار امتیاز برسد و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا یک بازی هم از آرسنال کمتر انجام داده‌اند و می‌توانند اختلاف را به تنها یک امتیاز برسانند. 

آرتتا در نشست خبری پیش از بازی برابر ساوتهمپتون در این باره به خبرنگاران گفت:« هر بازی فرصتی برای ماست که به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم. این که تیمی برای فرار از سقوط بجنگد یک مسئله است اما همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر کیفیت خوبی دارند. ما باید عزم جزم و اشتیاق خودمان را نشان دهیم. این باشگاه مدت‌های طولانی است که برای قهرمانی نجنگیده است. حالا سرنوشت قهرمانی در دست ماست و می‌خواهیم به این جام برسیم.»

او با اشاره به انگیزه بالای بازیکنانش برای قهرمانی اظهار داشت:« بازیکنان ما به کاری که انجام می‌دهند باور کامل دارند. چیزی که به دنبالش هستیم بسیار زیباست و ما می‌خواهیم برای رسیدن به آن بجنگیم. فردا بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که خوب بازی کنیم و ببریم. اعتماد به نفس بالایی داریم.»

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی درباره فراز و نشیب این تیم اضافه کرد:« این اتفاقات و مشکلات و درگیری‌ها بخشی از کاری است که در فوتبال انجام می‌دهید. شما باید از این موضوع مطلع باشید و برای آن آماده باشید. سبکی که این تیم در این هفته به اتفاقات واکنش نشان واقعا باورنکردنی است و ما می‌خواهیم این واکنش را فردا شب هم ببینیم. ساوتهمپتون بسیار من را تحت تاثیر قرار داده و تیم بسیار خوبی است. ما باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم.»