لالیگا تنها در صورتی که دستمزد لیونل مسی در بارسلونا 25 میلیون یورو ناخالص در سال باشد، با ثبت قرارداد او موافقت خواهد کرد.

شرط لالیگا برای ثبت قرارداد مسی با بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها در تماس مداوم با لیونل مسی است و قصد دارد او را هر طور شده برای بازگشت متقاعد کند. برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که مسی مشکلی برای بازگشت ندارد و حاضر است برای این مهم از لحاظ مالی نیز فداکاری کند. 

امروز نشریه اسپورت نوشت که با توجه به مشکلات فرپلی مالی بارسلونا و اینکه باشگاه باید به زودی گواهی مالی معتبری برای فصل بعد به لالیگا ارائه دهد، بازگرداندن مسی کار دشواری خواهد بود ولی طبق توافق صورت گرفته اخیر بین مدیران بارسا و لالیگا، قرارداد مسی با دستمزد 25 میلیون یورو ناخالص در سال، مشکلی برای ثبت شدن نخواهد شد. 

مسی در آخرین فصل حضورش در بارسا (21-2020) 100 میلیون یورو ناخالص دریافتی داشت و این رقم به یک چهارم کاهش خواهد یافت. روز گذشته خاویر تباس (رئیس لالیگا) گفت که دوست دارد مسی به بارسا برگردد، ولی فعلا باشگاه کاتالان شرایط این کار را ندارد. تباس البته گفت که بارسلونا برای برطرف کردن موانع بازگشت مسی، زمان به اندازه کافی خواهد داشت.