دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان از پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم و‌ مقاوم فلسطین قدردانی کرد.

قدردانی دبیرکل جها‌د اسلامی از حمایت‌های ایران از ملت فلسطین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان از پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم و‌ مقاوم فلسطین قدردانی کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دوم اردیبهشت ماه در تماس تلفنی با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، فرارسیدن عید سعید فطر را به وی، مقاومت و ملت فلسطین تبریک گفت.

وزیر امور خارجه با اشاره به اختصاص ویژه سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید فطر، به مسئله مهم فلسطین، افول اشغالگران صهیونیست، تحولات جاری در صحنه فلسطین، وحدت صفوف فلسطینی ‌و همبستگی جهانی با ملت فلسطین در ماه مبارک رمضان امسال را سرمایه مهمی خواند.

امیرعبداللهیان در این گفت‌و‌گو بر تداوم حمایت‌های معنوی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین در مسیر آزادسازی سرزمین‌های اشغالی فلسطین و تشکیل دولت مستقل و یکپارچه فلسطین به پایتختی قدس شریف تأکید کرد.

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تبریک متقابل عید سعید فطر به دولت و ملت ایران،  سلام‌های گرم خود را به مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی ایران، ابلاغ کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با اشاره به وحدت گروه‌ها و آحاد ملت فلسطین در حمایت از قدس و مسئله محوری فلسطین و پیروزی‌های حاصله در سال‌های اخیر، از پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم و‌مقاوم فلسطین تشکر و قدردانی کرد.