زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، پیش از دیدار روز گذشته این تیم برابر لچه، دچار مصدومیت شد و طبق ادعای کو ری ره دلا سرا دیگر قادر به همراهی میلان نیست.

فصل برای زلاتان ابراهیموویچ تمام شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ ایتالیا برابر لچه قرار گرفت و موفق شد با دو گل از سد میهمان خود بگذرد و در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد‌. با اعلام اسکای اسپورت ایتالیا زلاتان پیش از این مسابقه و در حین گرم کردن از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد و به همین دلیل مجبور شد زمین را ترک کند و وارد رختکن شود.

در همین رابطه استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از بازی با لچه گفت: «من به فکر استفاده از ابراهیموویچ بودم، اما او به من گفت که شرایط بازی را ندارد. من از میزان مصدومیت او اطلاعی ندارم.»

زلاتان پس از تقریبا یک ماه آماده بود تا برای میلان به میدان برود، ولی بدشانسی مانع شد. در ابتدا به نظر می‌رسید مشکل زلاتان جدی نباشد، ولی طبق ادعای کوریره دلا سرا، ستاره سوئدی به احتمال فراوان دیگر نمی‌تواند در ادامه فصل روسونری را همراهی کند. میلان هفت بازی دیگر در سری آ و دو بازی حساس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر اینتر پیش رو دارد. این شاید پایان کار او در میلان نیز باشد.