رئیس‌جمهور به وزرای امورخارجه و نیرو ماموریت داد با توجه به اهمیت حق‌آبه ایران از رود هیرمند، این مساله را بطور ویژه و با جدیت پیگیری کنند.

ماموریت ویژه رئیسی به وزرای نیرو و امور خارجه؛ حق‌آبه ایران از هیرمند را با جدیت پیگیری کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس‌جمهور به وزرای امورخارجه و نیرو ماموریت داد با توجه به اهمیت حق‌آبه ایران از رود هیرمند، این مساله را بطور ویژه و با جدیت پیگیری کنند.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در نوار غزه و درخواست صهیونیست‌ها برای برقراری آتش‌بس، تصریح کرد: گرچه شهادت عزیزان ما در غزه اندوه‌بار بود ولی جریان مقاومت در فلسطین با ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی، نشان داد ابتکار عمل را در دست داشته و حرف نهایی را ‌می زند.

رئیسی همچنین با ماموریت ویژه به وزرای نیرو و امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، تاکید کرد: حق‌آبه ایران از هیرمند مساله با اهمیتی است، این مسئله را با جدیت پیگیری کنید.

رئیس جمهور در ادامه همکاری صدا و سیما در انعکاس دقیق و خلاقانه تصمیمات و اقدامات دولت در جهت امیدآفرینی هر چه بیشتر در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمنان و بدخواهان همواره برای ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم فضاسازی می‌کنند و رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی باید با انعکاس هوشمندانه واقعیت‌ها، امید و اعتماد را در جامعه افزایش دهند.

رئیسی در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام شهادت رهبر مذهب تشیع، حضرت امام صادق(ع) توجه به مقام ولایت، مبارزه با ظلم و تربیت انسان‌های صالح را از آموزه‌های آن حضرت دانست و بر لزوم توجه دولتمردان به سیره و سلوک امام صادق(ع) تاکید کرد.