کد مطلب: 27155

نرگس محمدی|نرگس محمدی عکس|نرگس محمدی بیوگرافی

عکس تفریح میلیاردی علی اوجی و خانومش تو هندوستان | علی خان و نرگس خانوم چه ستی هم کردن با هم تو جشن تولد | عکس ویلای مولتی میلیاردی نرگس محمدی

نرگس محمدی یه چهره مشهوره اما یه ورژن جَوون تر از خودش هم داره که به دلیل ایشون مشهور شده و ایشون کسی نیست جز خواهرش که خیلی شبیهشه.

عکس تفریح میلیاردی علی اوجی و خانومش تو هندوستان | علی خان و نرگس خانوم چه ستی هم کردن با هم تو جشن تولد | عکس ویلای مولتی میلیاردی نرگس محمدی

خب اینها از کجا میاد؟ از فضای بزرگ مجازی و اینستاگرامی که تو این چند ساله حتی افراد عادی رو هم شاخ و مشهور کرده دیگه چه برسه به چهره هایی که خودشون چهره هستند! نرگس محمدی کلا از فعالان به شدت اکتیو اینستاگرام میتونیم محسوب کنیم که البته یه مدتی رو کمرنگ شد و حالا دوباره خیلی قوی و پرررر عکس به عرصه برگشته. نرگس محمدی با بازی در سریال "ستایش " بود که دیده شد و شهرت یافت اما این مدلی که نرگس ستایش رو مشهور کرد و ستایش نرگس رو! چرا که نرگس بانو بود که به این سریال روح داد و خیلیا به خاطر بازی خوب این بازیگر کار رو دنبال میکردند و حتی درخواست ادامه فصل هارو هم دادند!

اما بگذریم و برگردیم به این روزهای نرگس محمدی که بیشتر با خواهر جانش عکس میذاره و انگاری خارج از ایران هم رفت و امد بسیاری دارند. در ادامه می بینید چهره آبجی خانوم رو که انگاری به ورژن کوچیکتر از نرگسه!

نرگس محمدی در نمایی از خانه اش

نرگس محمدی

خب همونطور که گفتیم نرگس محمدی رو با نقش ستایش شناختیم طوری که شاید هنوز هم خیلیا خانوم بازیگر رو با همون ستایش صدا کنند. اما ستایش با اونچه که نرگس هست زمین تا آسمون فرق داره چرا چون ستایش دختر و زنی محجبه بود که شیطنتی نداشت و بعد ها هم به زنی قوی تبدیل شد که یه تنه زندگی ده نفرو میتونست به دوش بکشه!!  درسته که اغراق در این کار زیاد بود اما خب نرگس محمدی تفاوت بسیاری با ستایش ما داره و همیشه با حجابی متفاوت دیده شده که شاید چندان به مذاق کاربر خوش نیاد. این بازیگر جوان به مانند همه همکاراش مجبوره در هر حالت و هر کجا یه تیکه شالی روسری چیزی روی سر داشته باشه اما در واقع برای سفرهای خارجی که میره کمی تا قسمتی نامتعارف میشه!

وقتی نرگس محمدی موهاشو با همسرش ست میکنه!!!

نرگس محمدی

نرگس محمدی از بازیگرای کم حاشیه ای هستش که البته بعد از ازدواجش بسیار شیطون تر از پیش شد و تونست اون نرگس آروم و بی صدا رو به ورژنی جدید از نرگس تبدیل کنه. خانوم بازیگر از فعالین اینستاگرامه که عکس و فیلم های بسیاری از خودش و یا خودش به همراه دوستان و آشنایان و خانواده و سایر بستگان میذاره!! 

نرگس محمدی با آقاشون بارها و بارهاااا به سفرهای خارج از کشور رفتن و خب عکسایی هم جهت خاطره و زیبایی پیج منتشر کردن. اما در یکی از این سفرها خانوم خانوما خیلی زیاد موهاشون کم پشت شده که خب با توجه به اینکه چهرشم لاغر شده خیلی از کاربران همیشه در صحنه تشخیص دادن احتمالا برای کاهش وزن به چنین ریزش مویی دچار شده!

کمی بیشتر با نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی در فروردین ۱۳۶۴ در تهران زاده شد. وی ابتدا به انجام کار تئاتر روی آورد. نخستین حضور جدی سینمایی وی، در فیلم ریسمان باز، به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود. بازی در فیلم آناهیتا و نقش آفرینی در مجموعهٔ تلویزیونی ستایش موجب شهرت او شد. وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

نرگس در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد.

فیلم‌شناسی
 
پدر گواردیولا (۱۴۰۱)
ستایش۳ (۱۳۹۸)
بوی باران (۱۳۹۸)
زعفرانی (۱۳۹۵)
معمای شاه (۱۳۹۴)
ما فرشته نیستیم (۱۳۹۳)
ستایش۲ (۱۳۹۳)
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۳)
میلیاردر (۱۳۹۱)
ششمین نفر (۱۳۹۰)
ستایش۱ (۱۳۸۹)
فیلم‌های تلویزیونی
هوای خنک (۱۳۹۴)
کویر (۱۳۹۳)
سینما
سال نام فیلم کارگردان
۱۴۰۰ خائن‌کشی مسعود کیمیایی
۱۴۰۰ سلوک عباس رافعی
۱۳۹۶ هوس محمد خراط زاده
۱۳۹۵ مسلخ اصغر نصیری
۱۳۹۵ قرارمون پارک شهر فلورا سام
۱۳۹۴ دربست علی خامه پرست
۱۳۹۱ عملیات مهد کودک فرزاد اژدری
۱۳۹۰ ساعت شلوغی آرش معیریان
۱۳۸۷ آناهیتا عزیزالله حمیدنژاد
۱۳۸۷ سوپر استار تهمینه میلانی
۱۳۸۷ اخراجی‌ها ۲ مسعود ده نمکی
۱۳۸۶ ریسمان باز مهرشاد کارخانی
۱۳۸۳ تنهایی باد وحید موسائیان
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی