رئیس کل دادگستری استان ایلام از شناسایی و دستگیری سه نفر از عناصر مرتبط با گروهک‌های ضدانقلاب و تجزیه‌طلب در این استان خبر داد.

دستگیری ۳ نیروی مرتبط با گروهک‌های ضدانقلاب و تجزیه‌طلب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس کل دادگستری استان ایلام از شناسایی و دستگیری سه نفر از عناصر مرتبط با گروهک‌های ضدانقلاب و تجزیه‌طلب در این استان خبر داد.

عمران علی محمدی در این خصوص اظهار کرد: با استعانت از خداوند متعال و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و معاضدت قضایی دادستانی، شبکه چند نفره از عناصر مرتبط با گروهک های کردی ضدانقلاب و تجزیه طلب در استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد در سالگرد اغتشاشات 1401، اقدام به نصب پرچم مجعول کردستان در چند نقطه اطراف شهر ایلام در نیمه‌های شب کرده بودند و با تهیه فیلم و عکس و انتشار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عناصر گروهکی در شمال عراق، با هدف تبلیغ برای این گروهک و تحریک اذهان برای حضور در اغتشاش اقدام کرده بودند، شناسایی و تا کنون سه نفر از آنان دستگیر شده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام افزود: این افراد با حضور در نقاط مختلف شهرستان ایلام و نصب پرچم گروهک، اقدام به فیلم‌برداری از حضور نیروهای حافظ امنیت و اقدام به انتشار آن در فضای مجازی کرده بودند.

علی محمدی گفت: شبکه مرتبط با عناصر تجزیه طلب، قصد انجام اقدامات سوء داشتند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و با دستور قضایی بازداشت شدند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد قصد اقدامات ایذایی از جمله نصب پرچم تجزیه طلبانه در چند نقطه شهر در نیمه شب و قصد تعرض به برخی اماکن عمومی و ایجاد ناآرامی و اغتشاش در نقاط مختلف استان داشتند که به با هوشیاری مدافعان امنیت در یگان های نظامی، انتظامی و جامعه اطلاعاتی و معاضدت قضایی، این اقدام آنان ناکام ماند.