در بیست‌و‌چهارمین روز عملیات «طوفان الاقصی» هستیم و رژیم صهیونیستی همچنان با چراغ‌سبز و حمایت‌ها و مشارکت آمریکا به جنایات وحشیانه خود علیه مردم بی‌دفاع نوار غزه ادامه می‌دهد.

بایدن و نتانیاهو بازنده‌های جنگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه صبح نو با اشاره به این موضوع نوشته: این روزها علی‌رغم آنکه در برخی از کشورهای غربی، تجمع و حمایت از مردم فلسطین جرم‌انگاری شده؛ اما خیابان این کشورها به صدای مردم فلسطین تبدیل شده است و شاهد تظاهرات ده‌ها هزار نفری در لندن، نیویورک، واشنگتن، مونترال و... هستیم.

رأیی را که در مجمع عمومی سازمان ملل در حمایت از مردم فلسطین و درخواست فوری آتش‌بس داده شد، می‌توان ناشی از فشار افکار عمومی تفسیر کرد، همچنان‌که کانادا زمانی که قطع‌نامه پیشنهادی‌اش برای محکومیت حماس رأی نیاورد، به قطع‌نامه دوم برای آتش‌بس فوری رأی ممتنع داد.

هر چقدر هم زمان از جنگ می‌گذرد، افکارعمومی جهان نسبت به آنچه در اراضی اشغالی اتفاق می‌افتد، آگاه‌تر می‌شود و آمریکا نیز به‌عنوان مدعی منادی حقوق بشر، زیر تیغ انتقادات افکارعمومی قرار می‌گیرد و در نتیجه کار را برای بایدن در رقابت‌های انتخاباتی سخت می‌کند.  بازنده دوم نتانیاهو است که چه حمله زمینی به غزه صورت بگیرد و چه نگیرد، بازنده جنگ است.