دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی روز گذشته، ضمن درخواست قطع صادرات نفتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی، تاکید کرد استقرار ناوهای آمریکا در دریای مدیترانه مقاومت را نمی‌ترساند و آمریکا عامل اصلی جنایات غزه است.

اثر «مشت بسته» حزب‌الله کمتر از مداخله نظامی نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه جوان در این راستا نوشته: در حالی که موضوع ورود حزب‌الله به نبرد با رژیم‌صهیونیستی مهم‌ترین سؤال این روز‌های منطقه بوده، باید گفت همان‌گونه که جناب سید حسن نصرالله تصریح کرد حزب‌الله طی این چند هفته گذشته از عملیات طوفان الاقصی بیکار ننشسته و اقدامات راهبردی و تاکتیکی مهمی را علیه رژیم اشغالگر قدس دنبال کرده است.

درست یک روز قبل از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله، ۱۹ پایگاه و مقر نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی در الجلیل هدف موشکباران مقاومت اسلامی قرار گرفت. همچنین روز بعد با دو پهپاد حملات نقطه‌ای مقاومت افزایش یافت. حزب‌الله در این مرحله نشان داد که پایگاه‌ها و تأسیسات نظامی رژیم در الجلیل تا چه حد بی‌دفاع و آسیب‌پذیر است و در واقع پیامد‌های عملیات یک ماه گذشته را به رخ دشمن کشید.

اثر «مشت بسته» حزب‌الله - که همچنان تمایل بر بسته ماندن آن است- کمتر از مداخله نظامی نیست و چه‌بسا بار روانی و انتظار وقوع هر پیشامد احتمالی ناگوار، اثر قابل‌توجهی بر روحیه و توان صهیونیست‌ها و حامیان غربی آن‌ها دارد، امری که مهم‌ترین عامل اثرگذار بر توقف ماشین تهاجم رژیم به غزه است.