مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از امکان انتخاب مراکز اسقاط از طریق سامانه‌ ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده توسط تاکسیرانان خبر داد.

وام فوری خرید خودرو | وام فوری 200 میلیونی با اقساط بلند مدت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شد. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

دریافت وام فوری یکروزه

امین رهبر با اعلام شرایط جدید اسقاط تاکسی‌های فرسوده پایتخت، گفت: انتخاب مراکز اسقاط تاکسی‌های فرسوده از طریق سامانه نوسازی ناوگان که توسط ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده  راه‌اندازی شده است فراهم شد.

وی افزود: تاکسیرانان می‌توانند برای مشاهده مراکز اسقاط منتخب با مراجعه به  سایت nnhk.ir  از ارزش اسقاط و کسورات اطلاع پیدا نمایند.

مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی ضمن افزایش ارزش اسقاط گفت: پس از فراخوان از سوی ستاد نوسازی و اسقاط خودرو در  ۱۲ مرکز اسقاط مورد تایید  با اعلام قیمت واحد برای خودرو فرسوده و کسورات در سامانه مربوطه برای انتخاب توسط تاکسیرانان درج شده اند.

وی در پایان عنوان کرد: برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده، خودروی «سمند سورن پلاس دوگانه سوز» در نظر گرفته شده است که تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای مالکان ون‌ فرسوده و وام  ۱۵۰ میلیونی با کارمزد ۸ درصد ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس برای تاکسیرانان سایر خودروها فراهم آمده است.

متقاضیان برای ثبت نام نوسازی ناوگان می توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران مراجعه نمایند.

منبع: بانک اول