زیدآبادی خطاب به زاکانی نوشت: آقای زاکانی اما اگر واقعاً توانایی بازسازی و سازندگی جایی را دارد، اول برای ترافیک جانکاه، تراکم خفه‌کننده، آلودگی کُشنده و مستمر، مصائب اجاره‌نشینی و ...چاره ای بیندیشید.

طعنه زیدآبادی به زاکانی: اول برای ترافیک و آلودگی چاره‌ بیاندیش بعد لاف بازسازی غزه بزن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبرنگار نیکو اصغری: زیدآبادی خطاب به زاکانی نوشت: آقای زاکانی اما اگر واقعاً توانایی بازسازی و سازندگی جایی را دارد، اول برای ترافیک جانکاه، تراکم خفه‌کننده، آلودگی کُشنده و مستمر، مصائب اجاره‌نشینی و ...چاره ای بیندیشید.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران طی روزهای اخیر با گفتن یک جمله باردیگر حاشیه ساز شده است. او گفته است؛«بعد از این روزها معادله تغییر می‌کند و به سمتی خواهیم رفت که در بازسازی غزه مشارکت کنیم.»

این اظهارات با واکنش هایی روبرو شد و در جدیدترین اظهارنظر احمد زیدآبادی در یادداشتی نوشت؛

علیرضا زاکانی از آمادگی شهرداری تهران برای بازسازی غزه خبر داده است!

دیروز می گفتید ایران را ژاپن اسلامی می کنیم، امروز می‌گوئید زندگیتان را با هند و پاکستان مقایسه کنید نه ژاپن و آلمان/تکلیف را روشن کنید، کدام الگو؟

اگر جنگ در غزه به سرانجامی برسد، طبعاً قطر و امارات و عربستان برای بازسازی آن پول و امکانات بیشتری در اختیار دارند و بعید است نقشی برای جمهوری اسلامی در این باره در نظر بگیرند.

آقای زاکانی اما اگر واقعاً توانایی بازسازی و سازندگی جایی را دارد، اول برای ترافیک جانکاه، تراکم خفه‌کننده، آلودگی کُشنده و مستمر، مصائب اجاره‌نشینی، رشد فزایندهٔ حضور کودکان و زنان مستمند بر سر چهارراه‌ها، نابودی باغ‌ها، فرسودگی محلات، گسترش خطرناک حاشیه‌نشینی و فقر، بوی گند اطراف فرودگاه و دیگر دردهای بی‌درمان پایتختی که شهردار آن شده است، چاره‌ای بیاندیشد بعد لاف بازسازی غزه را به میان آورد!

منبع:خبرآنلاین