ثبت نام محصولات سایپا در سامانه یکپارچه از روز پنجشنبه آغاز شده است تا ساعت 23:59 روز سه شنبه 1402/9/28 ادامه دارد.

ثبت نام فروش فوری محصولات سایپا بدون قرعه کشی تا این تاریخ | از حراج بزرگ محصولات سایپا هدیه شب یلدا جا نمانید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهلت ثبت نام محصولات سایپا بدون قرعه کشی رو به اتمام است.ظرفیت‌ ثبت نام محصولات سایپا بدون قرعه کشی افزایش پیدا کرده است و این خودروساز از آغاز ثبت نام دور جدید خودرو در سامانه یکپارچه خبر داده است. در ادامه شرایط ثبت نام محصولات سایپا در سامانه یکپارچه خودرو را بخوانید.

شرایط ثبت نام محصولات سایپا بدون قرعه کشی در سامانه یکپارچه

در جدیدترین دور ثبت نام سامانه یکپارچه خودروهای شاهین با گیربکس اتوماتیک، ساینا S DA، کوییک GX-Rl، کوییک GX-L و ساینا استاندارد ۸۵ گانه در قالب سه طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه شده است. موعد تحویل فروش فوق‌العاده سایپا نیز ۳ ماهه اعلام شده است.

متقاضیان ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی به سامانه یکپارچه خودرو به آدرس اینترنتی https://esalecar.ir/ مراجعه کنند. برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه (که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده‌اند) که موعد زمانی تحویل خودرو آنها پیش از این در فصول آتی تعیین شده است (متقاضیانی که در طرح‌های جایگزینی قبلی و یا در طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت)، امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از محصولات عرضه شده میسر است.

زمان ثبت نام اطلس خودرو

همچنین امکان ثبت نام اطلس خودرو نیز فراهم شده است. طبق اطلاعیه متقاضیان ثبت نام اطلس G باید مبلغ علی الحساب ۲۳۳ میلیون تومان را در وجه شرکت سایپا واریز و الباقی مبلغ را بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل واریز کنند. گفتنی است زمان تحویل خودرو اطلس سایپا تیر و مرداد ۱۴۰۳ است و مبلغ نهایی نیز در آن زمان اعلام خواهد شد. بر اساس مصوبه شورای رقابت قیمت کارخانه خودرو اطلس در سال ۱۴۰۲ با اضافه شدن هزینه‌های جانبی حدود ۴۰۶ میلیون تومان است. شرکت سایپا اعلام کرد امکان واریز وجه برای متقاضیان خودرو اطلس سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کرده اند، میسر شده است. متقاضیان حائز شرایط در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که ثبت نام اولیه خودرو اطلس گروه سایپا را انجام داده اند و در تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۲۱ برای آنها پیامک ارسال شده امکان ثبت نام و واریز وجه آنها میسر شده است.

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا ویژه اطلس تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.