مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه‌ نظامی و تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات امروز خود قرار داده است.

حملات جدی مقاومت لبنان به پایگاه‌ نظامی و تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز جمعه توانستند پایگاه‌ نظامی و تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دهند.

 مقاومت اسلامی لبنان در اولین بیانیه خود آورده است، در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی،  امروز جمعه پایگاه نظامی «حدب یارون» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کردند.

 مقاومت اسلامی لبنان در دومین بیانیه خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم و مقاومت شجاع نوار غزه و پاسخ به تجاوزات مستمر اشغالگران امروز جمعه جرثقیل حامل تجهیزات و تاسیسات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در شهرک صهیونیست‌نشین «دوفیف» در مرز لبنان و فلسطین اشغالی با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

 مقاومت اسلامی لبنان با صدور سومین بیانیه خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت لبنان برای دومین بار امروز جمعه پایگاه نظامی «حدب یارون» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کردند.

از آنجا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل کشی می‌کند، مقاومت‌ اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل کرده و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش یافته است تا آنجا که رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارش‌های خود اعلام کردند که حملات مقاومت به رژیم صهیونیستی در طی چند روز اخیر بی‌سابقه بوده است.