یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مواضع آقای لاریجانی شفاف نیست و تصور نمی‌کنم تفکر و مواضعش طرفداران زیادی داشته باشد.

لاریجانی مشغول همراه‌کردن نمایندگان ادوار با خود است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: فعالیت‌های انتخاباتی علی لاریجانی بیشتر شده است و شنیده می‌شود او مشغول تهیه لیستی ائتلافی است.

حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «خبرهایی از تحرک انتخاباتی آقای لاریجانی به گوش می‌رسد و گفته می‌شود مشغول فعال‌سازی نمایندگان ادواری است که با او ارتباط صمیمی داشتند و دارند. آقای لاریجانی می‌خواهد آنها را وارد صحنه انتخابات کند تا در مجلس آینده همفکرانش حضور داشته باشند اما اینکه چه قدر در این عرصه توفیق خواهد داشت، بحث دیگری است و به نظر نمی‌رسد بتواند به طور گسترده به هدفش برسد و شاید اقلیت محدودی از هم‌نظرانش را وارد مجلس کند».

او ادامه داد: «به هر حال او تئوری مبارزه با خالص‌سازی را مطرح کرد که این تئوری از اساس غیرواقعی بود و فاقد مبانی درست بود. با این وصف تصور نمی‌کند او بتواند جمعی زیادی را همراه خود کند.و تأثیرگذاری‌ زیادی در انتخابات آینده داشته باشد».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «آقای لاریجانی به لحاظ موضع‌گیری، شخصیتی محافظه‌کار دارد که به اعتدالی‌ها نزدیک است. نمی‌شود انکار کرد که او پایبند به اصول انقلاب است اما به هر حال در مسائلی مانند فتنه‌ها سعی کرده است از کنار این مسائل عبور کند تا در معرض فشارهای سیاسی اصلاح‌طلبان قرار نگیرد. در عین حال او همیشه سعی کرده که ارتباطش را با همه جناح‌های سیاسی حفظ کند و همیشه هم مواضعش شفاف نیست».

 ترقی در پایان گفت: «من تصور نمی‌کنم تفکر و مواضع آقای لاریجانی طرفداران زیادی داشته باشد زیرا او هیچ وقت نظراتش را شفاف بیان نمی‌کند. مردم دنبال کسانی هستند که دوپهلو حرف نزنند و شفاف سخن بگویند».