معصومی اصل گفت: ضمن تشکر از شورای نگهبان و اعلام حمایت از رای و تشخیص دقیق از آن رکن اصلی انقلاب اعلام می کنیم که اگر کمی در آرمان ها و اهداف این نظام مقدس تامل کنید، متاسف خواهید شد که کار به کجا کشیده که برای رد صلاحیت شخصی معلوم الحال باید تبریک بگوییم.

واکنش جنجالی عضو ارشد گروه شریان به ردصلاحیت روحانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

منصوره معصومی اصل، عضو ارشد گروه شریان، وابسته به مهرداد بذرپاش کسی بود که چند ماه پیش با اعلام اینکه «این مملکت مال حزب اللهی هاست» جنجال زیادی به پا کرد و واکنش بسیاری از چهره های سیاسی و مردم ایران را در پی داشت.

معصومی اصل در بخشی از فیلمی که از سخنرانی اخیرش منتشر شده است، در واکنش به رد صلاحیت حسن روحانی توسط شورای نگهبان گفت: این خبر نوید بخش از سمت یکی از ارکان نظام مقدس بدون شک اعتماد روز افزون مردمی را به دنبال دارد که همیشه جلوتر از همه مسئولین و دقیقا پشت سر ولی فقیه به سمت قله در حرکتند

وی ادامه داد: ضمن تشکر از شورای محترم نگهبان و اعلام حمایت از رای و تشخیص دقیق از آن رکن اصلی انقلاب اعلام می کنیم که اگر کمی در آرمان ها و اهداف این نظام مقدس تامل کنید، متاسف خواهید شد که کار به کجا کشیده که برای رد صلاحیت شخصی معلوم الحال باید تبریک بگوییم.

معصومی اصل بیان کرد: اما یک سوال از مسئولین ذیربط داریم؛ واقعا چنین شخصی چه چیزی را در عملکرد ارکان نظام دیده که به خود اجازه ثبت نام در مجلس خبرگان رهبری می دهد.