سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است.

کنعانی: در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«حامیان رژیم صهیونیستی باید از اوج انحطاط اخلاقی خود نسبت به سرنوشت ساکنان غزه شرمنده باشند» این را سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در یکصد و چهاردهمین روز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه عنوان کرد.

ناصر کنعانی امروز (یکشنبه) هشتم بهمن ماه و در حالی‌که بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری نوار غزه آواره و بی خانمان شده‌ و بیش از ۲۶ هزار نفر از آنان از جمله حدود ۱۸ هزار نفر کودک و زن کشته شده‌اند، از عملکرد حامیان  رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا انتقاد کرد.

براساس آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای فلسطینی به ۲۶ هزار و ۲۵۷ نفر رسیده و تعداد مجروحان هم به ۶۴ هزار و ۷۹۷ نفر افزایش یافته است. گیومت توماس، هماهنگ کننده پزشکی سازمان پزشکان بدون مرز در حوزه فلسطین هم گفت: «جان مردم غزه در خطر است چون این منطقه فاقد مراقبت‌های پزشکی است.»

در این میان ۹ کشور از جمله آمریکا، انگلیس، ایتالیا، فنلاند، هلند، استرالیا، آلمان و اسکاتلند به بهانه دروغ‌های واهی صهیونیست‌ها، کمک‌های مالی به آنروا (آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی) را تعلیق کرده‌اند.

کنعانی همچنین گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی از جمله دولت آمریکا نزد افکار عمومی جهان برافتاده است.